KudoZ home » English to Albanian » Government / Politics

go on

Albanian translation: bëhen, vazhdoj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:go on
Albanian translation:bëhen, vazhdoj
Entered by: Monika Coulson

13:52 Dec 15, 2005
English to Albanian translations [Non-PRO]
Government / Politics
English term or phrase: go on
Konteksti:

Because very little negotiation goes on.

Ju falenderoj për ndihmën tuaj të çmuar.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
vazhdon / vazhdojnë
Explanation:
Pasi shumë pak negocime po vazhdojnë...
ose
Pasi nuk po bëhen shumë negocime...
ose
Pasi negocimi nuk po vazhdon me hapin e dëshiruar...

Mund ta shprehni këtë fjali me mënyra të ndryshme, në varësi të shijes dhe kontekstit tuaj.

(Negocimet, negociatat mendoj se mund të zëvendësohet edhe me "bisedime")
Selected response from:

Monika Coulson
Grading comment
Ju falenderoj Monika për zgjidhjen e propozuar. Falenderoj gjithashtu Jonia-n për propozimin e sajë si edhe fieral-in, Eva-n dhe Edlirën për pajtimet e tyre.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4vazhdon / vazhdojnë
Monika Coulson
5po bëhen // po ndërmerren
Jonia Tamburi


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
vazhdon / vazhdojnë


Explanation:
Pasi shumë pak negocime po vazhdojnë...
ose
Pasi nuk po bëhen shumë negocime...
ose
Pasi negocimi nuk po vazhdon me hapin e dëshiruar...

Mund ta shprehni këtë fjali me mënyra të ndryshme, në varësi të shijes dhe kontekstit tuaj.

(Negocimet, negociatat mendoj se mund të zëvendësohet edhe me "bisedime")

Monika Coulson
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ju falenderoj Monika për zgjidhjen e propozuar. Falenderoj gjithashtu Jonia-n për propozimin e sajë si edhe fieral-in, Eva-n dhe Edlirën për pajtimet e tyre.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Orian Cuko
57 mins

agree  Eva T
8 hrs

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
2 days10 hrs

agree  Diana Golubova
28 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
po bëhen // po ndërmerren


Explanation:
I believe that both suggestions fit in well with the context.

I hope that helps!



Jonia Tamburi
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in EnglishEnglish