negotiable

Albanian translation: të diskutueshme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:negotiable
Albanian translation:të diskutueshme
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

14:15 Dec 15, 2005
English to Albanian translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: negotiable
Ne kete kontekst:
... That club has rules tha must be accepted and applied. That does not mean that they are negotiable.

Ju falenderoj për ndihmën tuaj të çmuar.
Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
të diskutueshme / negociueshme
Explanation:
negotiable = të negociueshme
"Të kapërcyeshme", megjithëse një përkthim i saktë dhe i pranueshëm, nuk e shpreh mundësinë e diskutimit ose bisedimit.
Selected response from:

Orian Cuko
Albania
Grading comment
Ju falenderoj për përgjigjet dhe komentet.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6të diskutueshme / negociueshme
Orian Cuko
5të kapërcyeshme / këmbyeshme
Monika Coulson


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
të kapërcyeshme / këmbyeshme


Explanation:
Kjo nuk do të thotë se ato "mund të kapërcehen / mund të këmbehen".

Kjo nuk do të thotë se ato janë të kapërcyeshme / të këmbyeshme.

Monika Coulson
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
të diskutueshme / negociueshme


Explanation:
negotiable = të negociueshme
"Të kapërcyeshme", megjithëse një përkthim i saktë dhe i pranueshëm, nuk e shpreh mundësinë e diskutimit ose bisedimit.

Orian Cuko
Albania
Native speaker of: Albanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ju falenderoj për përgjigjet dhe komentet.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Coulson: "Të diskutueshme" tingëllon shumë më mirë sesa "të kapërcyeshme".
6 mins
  -> Faleminderit!

agree  xxxanri
1 hr
  -> Faleminderit!

agree  Eva T
5 hrs
  -> Faleminderit!

agree  Translation Link: Të diskutueshme ose "kjo nuk do të thotë që ato (ligjet) janë për diskutim të lirë."
1 day 2 hrs
  -> Faleminderit!

agree  Edlira BABAMUSTA (MCIL)
2 days 8 hrs

agree  Diana Golubova
28 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search