KudoZ home » English to Albanian » Telecom(munications)

premium rates

Albanian translation: Tarifat e/kundrejt shërbimeve me vlerë të shtuar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:premium rates
Albanian translation:Tarifat e/kundrejt shërbimeve me vlerë të shtuar
Entered by: Gentiana Kasemi

20:15 Apr 8, 2008
English to Albanian translations [PRO]
Telecom(munications)
English term or phrase: premium rates
Shprehja "You will be charged at international or *premium rates* ... ".

Falemnderit paraprakisht!
Gentiana Kasemi
Albania
Tarifat kundrejt sherbimeve me vlere te shtuar
Explanation:
Sherbimet me vlere te shtuar kane numra te vecante telefoni (ne shqiperi jane numrat qe fillojne me 0900 per ambasadat, linjat per te rritur etj..ose kodet e shkurtra qe ofrojne vete kompanite per te marre ringtone, logo etj)
Selected response from:

erjon mato
Grading comment
Falemnderit të gjithëve për ndihmën!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Tarifat kundrejt sherbimeve me vlere te shtuar
erjon mato
3çmim parësor
vetime


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
çmim parësor


Explanation:
çmim parësor

vetime
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in AlbanianAlbanian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Tarifat kundrejt sherbimeve me vlere te shtuar


Explanation:
Sherbimet me vlere te shtuar kane numra te vecante telefoni (ne shqiperi jane numrat qe fillojne me 0900 per ambasadat, linjat per te rritur etj..ose kodet e shkurtra qe ofrojne vete kompanite per te marre ringtone, logo etj)

erjon mato
Specializes in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Falemnderit të gjithëve për ndihmën!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elda CENALIA
47 mins

agree  Ledja: Po, kjo eshte fjala e perdorur ne lidhje me kontekstin qe jep Gentiana.
8 hrs

agree  Fabiana Papastefani-Pezzoni: E vërtetë :). Erion, ju lutem përdorni gërmat shqipe që të jetë e shkruar shqipe. Nëse keni nevojë për ndihmë ju lutem më thoni se me kënaqësi ju ndihmoj. Unë kam 5 tasitera të ndryshme dhe zgjedh midis tyre sipas nevojës e personit që ulet të shkruajë :)
5 days

agree  Elvana Moore
23 days