KudoZ home » English to Bosnian » Business/Commerce (general)

header

Bosnian translation: akcijski popust


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:header discount
Bosnian translation:akcijski popust
Entered by: Nives

10:33 Feb 21, 2006
English to Bosnian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: header
u razlicitim varijantama...

header discount, promotion header discount, header company, invoice header...

je li to jedna rijec (npr. zaglavlje, sto bi moglo za invoice, company), ili nesto drugo - sto ne znam sta je - za header discount i promotion header discount.

hvala
Dusica Cook
Bosnia and Herzegovina
pogledajte dolje
Explanation:
Moji prijedlozi bi bili sljedeći:

header discount – akcijski popust

promotion header discount - promotivni akcijski popust

header company – vodeća/glavna tvrtka

invoice header – zaglavlje računa
Selected response from:

Nives
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zaglavlje!hrvaska
4 +1pogledajte doljeNives
3naslovni, temeljni, glavni,translinguistic


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zaglavlje!


Explanation:
Po mom misljenju to je zaglavlje!

hrvaska
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: mozete li mozda staviti to u kontekst header discount rate?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
7 hrs

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naslovni, temeljni, glavni,


Explanation:
Eg. " Took a header in the pool " i sjećajući se pitanja koje si umetnula između naime invoice, to je ovdje definitivno ono što je udomaćeno kao faktura, dakle sličnost između toga i header discount bila bi komparabilna pa bi možda najsretnije srednje rješenje moglo biti glavni popust, ili naslovni popust ovisi gdje si ga našla , u međuvremenu ti možda to da ideju jer vidim niko se nije javio, tako da možda iznađeš sretniji termin.Nažalost ovo nije odgovor od kuće gjde bih se poslužio isa više izvora no možda pomogne.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day21 hrs (2006-02-23 08:24:44 GMT)
--------------------------------------------------

Ovo mi se naravno ne sviđa pretjerano jer je neka terminilogija u našim lokalnim jezicima preuzeta iz drugih pogrešno tj. na pogrešan način tako da sad mi prevodioci moramo praviti red tamo gdje su drugi zabrljali.

translinguistic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pogledajte dolje


Explanation:
Moji prijedlozi bi bili sljedeći:

header discount – akcijski popust

promotion header discount - promotivni akcijski popust

header company – vodeća/glavna tvrtka

invoice header – zaglavlje računa

Nives
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  translinguistic: Osim header company kao vodeća ne znam da ste mogli pronaći bolje rješenje. Hvala
2 days23 hrs
  -> hvala i vama Trans :)