mark approval certificate

Bosnian translation: oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju, certifikacijska oznaka odobrenja

English term or phrase:mark approval certificate
Bosnian translation:oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju, certifikacijska oznaka odobrenja
Entered by: LogosART

22:55 Dec 27, 2016
English to Bosnian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / mark approval
English term or phrase: mark approval certificate
mark approval certificate, da li je to isto kao i certificate of conformity? nisam sigurna, hvala
selmafehric
Bosnia and Herzegovina
oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju, certifikacijska oznaka odobrenja
Explanation:
oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju

certifikacijska oznaka odobrenja

oznaka za potvrdu o sukladnosti proizvoda,
http://www.euroinspekt-drvokontrola.hr/resources/docs/tehnic...

certifikat za oznaku odobrenja

certifikacijska oznaka odobrenja

NCB "B"
Nacionalno je certifikacijsko tijelo prihvaćeno za sudjelovanje u CB-FCS shemi od kojega podnositelj zahtjeva naknadno traži dodjeljivanje njegove certifikacijske oznake ili odobrenja uz uporabu CAC-a i CAR-a koje je izdao NCB "A".
http://31.45.242.218/Publikacije/pdfbrosure/IECEE03.pdf


type-approval certificate > potvrda o odobrenju
određenoga tipa proizvoda prema direktivi EU-a

Za CE odobrenja obratiti se Italwinch.
For CE approval certificates contact Italwinch.

DOCUMENTS AND MARKS WITHIN LEGAL METROLOGY

type approval certificate
document certifying that type approval has been granted

DOKUMENTI I OZNAKE U ZAKONSKOJ METROLOGIJI
potvrda o odobrenju tipa
dokument kojim se potvrđuje da je dodijeljeno tipno odobrenje


Član 9
Dosadašnje poglavlje 2 ‘’SERTIFIKAT O ODOBRENJU'' Dodatka 2 mijenja se i glasi:

'' 2. SERTIFIKAT O ODOBRENJU ZA PROIZVODE U SKLADU SA DODATKOM 1
Posle izdavanja odobrenja ugovorna strana podnosiocu izdaje sertifikat o odobrenju. Kada obavještava ostale ugovorne strane o izdatim odobrenjima ili, po potrebi, o povučenim odobrenjima, ugovorna strana koristi kopije tog sertifikata.
III. SERTIFIKAT O ODOBRENjU ZA PROIZVODE U SKLADU SA DODATKOM 1B2

SOURCE:
Broj: 01- 2618/2
Podgorica, 22.12.2010. godine
Predsjednik Crne Gore Filip Vujanović, s.r.
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju, certifikacijska oznaka odobrenja
LogosART
3CE mark
maxsteam


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
CE mark


Explanation:
Yes. The CE mark is referred to as a mark. British Standards are referred to as standards. Some vehicles require a certificate of conformity. They are all types of quality standards. Without knowing the context, I would expect it refers to a CE mark.

maxsteam
United Kingdom

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju, certifikacijska oznaka odobrenja


Explanation:
oznaka za potvrdu/certifikat/sertifikat/ o odobrenju

certifikacijska oznaka odobrenja

oznaka za potvrdu o sukladnosti proizvoda,
http://www.euroinspekt-drvokontrola.hr/resources/docs/tehnic...

certifikat za oznaku odobrenja

certifikacijska oznaka odobrenja

NCB "B"
Nacionalno je certifikacijsko tijelo prihvaćeno za sudjelovanje u CB-FCS shemi od kojega podnositelj zahtjeva naknadno traži dodjeljivanje njegove certifikacijske oznake ili odobrenja uz uporabu CAC-a i CAR-a koje je izdao NCB "A".
http://31.45.242.218/Publikacije/pdfbrosure/IECEE03.pdf


type-approval certificate > potvrda o odobrenju
određenoga tipa proizvoda prema direktivi EU-a

Za CE odobrenja obratiti se Italwinch.
For CE approval certificates contact Italwinch.

DOCUMENTS AND MARKS WITHIN LEGAL METROLOGY

type approval certificate
document certifying that type approval has been granted

DOKUMENTI I OZNAKE U ZAKONSKOJ METROLOGIJI
potvrda o odobrenju tipa
dokument kojim se potvrđuje da je dodijeljeno tipno odobrenje


Član 9
Dosadašnje poglavlje 2 ‘’SERTIFIKAT O ODOBRENJU'' Dodatka 2 mijenja se i glasi:

'' 2. SERTIFIKAT O ODOBRENJU ZA PROIZVODE U SKLADU SA DODATKOM 1
Posle izdavanja odobrenja ugovorna strana podnosiocu izdaje sertifikat o odobrenju. Kada obavještava ostale ugovorne strane o izdatim odobrenjima ili, po potrebi, o povučenim odobrenjima, ugovorna strana koristi kopije tog sertifikata.
III. SERTIFIKAT O ODOBRENjU ZA PROIZVODE U SKLADU SA DODATKOM 1B2

SOURCE:
Broj: 01- 2618/2
Podgorica, 22.12.2010. godine
Predsjednik Crne Gore Filip Vujanović, s.r.


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4