KudoZ home » English to Bosnian » Law: Contract(s)

prefecture

Bosnian translation: prefektura


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:prefecture
Bosnian translation:prefektura
Entered by: xxxKale75

21:02 Feb 13, 2008
English to Bosnian translations [PRO]
Art/Literary - Law: Contract(s)
English term or phrase: prefecture
Prefecture of Montenegro Tourism Directorate...
xxxKale75
prefektura
Explanation:
Malo mi je čudno da u Crnoj Gori postoji "prefektura", kao u Francuskoj, gdje bi to bio izvorni oblik…. obzirom na društveno uređenje … ali …

pre·fec·ture
n.
1. The district administered or governed by a prefect.
(u Bosni bi to, do19. stoljeća bio otprilike "begaluk" … "agaluk" je premalena površina… geografski)
-----------------------
2. The office or authority of a prefect.
3. The residence or housing of a prefect.
http://www.thefreedictionary.com/Prefecture

Ali opet, tko ga zna, kad u Bosni postoje:
---------------------
A) Distrikt Brčko (uglavnom anglosaksonski pojam, deriviran iz latinskoga jezika)
---------------
dis·trict
n.
1. A division of an area, as for administrative purposes.
2. A region or locality marked by a distinguishing feature: went to the lake district for their vacation.
tr.v. dis·trict·ed, dis·trict·ing, dis·tricts
To mark off or divide into districts.

[French, from Old French, from Medieval Latin districtus, from Latin, past participle of distringere, to hinder; see distrain.]

dis trict·wide adv. & adj.
=======================================================================
B) Tuzlanski kanton, Zeničko-dobojski kanton, Kanton Sarajevo
---------------------------------------
Uh, ovo mi je PREdobra šega (ali i PREtužna) … kad sam one godine kad je Tito umro htio reći u raznoraznim priglupim debatama da sam NEUTRALAN u njihovoj debati, rekao bih:
"Dajte vi to osmislite… ja sam vam daleko kao Kanton Zurich !"
I svi se smijali na tu temu…
Kad vidi ti … došla i Švicarska i u Bosnu, s Kantonima barem … jesam li to ja UČARAO .. ako jesam, neka mi Bog i Bosna oproste, molim !

Kanton may be:
· The German name used for the Cantons of Switzerland
· A variation of Canton, the old English name of Guangzhou
· Kanton Island, also spelled as Canton Island or Abariringa Island
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Kanton

=======================================================
Stoga smatram da, adekvatno bosanskim slučajevima, treba i ovdje da ostane "prefektura" … ako su Crnogorci već tako izabrali … i kad smo već zaboravili "Najstariji_Evropski_Jezik" (osim baskijskoga) => NAŠ jezik ….
(povjesno dokazivo… dokumentirano neovisnim Svjetskim_Autoritetima .. s cijele Kugle… samo trenba znati gdje ih potražiti i pronaći.. a nije ni preteško)



Sve najbolje i Mir svima.
ŽB

P.S.
Ako je, pak, tko od crnogorskih prevodilaca nekad negdje u pra-početku krivo preveo MINISTARSTVO (turizma) pod PREFEKTURA … e, onda grijeh, čoOče, na njegOvu dušu …


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-02-14 00:07:09 GMT)
--------------------------------------------------

ponovljeni link za "district" ... nije 'uhvatilo' gore:
http://www.thefreedictionary.com/District
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala velika na zaista detaljnom objasnjenju Buzov!
Radi se o tekstovima kriticara...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5administrativno podrucje/oblast
lifeandlove
4 +1prefektura
BUZOV


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prefektura


Explanation:
Malo mi je čudno da u Crnoj Gori postoji "prefektura", kao u Francuskoj, gdje bi to bio izvorni oblik…. obzirom na društveno uređenje … ali …

pre·fec·ture
n.
1. The district administered or governed by a prefect.
(u Bosni bi to, do19. stoljeća bio otprilike "begaluk" … "agaluk" je premalena površina… geografski)
-----------------------
2. The office or authority of a prefect.
3. The residence or housing of a prefect.
http://www.thefreedictionary.com/Prefecture

Ali opet, tko ga zna, kad u Bosni postoje:
---------------------
A) Distrikt Brčko (uglavnom anglosaksonski pojam, deriviran iz latinskoga jezika)
---------------
dis·trict
n.
1. A division of an area, as for administrative purposes.
2. A region or locality marked by a distinguishing feature: went to the lake district for their vacation.
tr.v. dis·trict·ed, dis·trict·ing, dis·tricts
To mark off or divide into districts.

[French, from Old French, from Medieval Latin districtus, from Latin, past participle of distringere, to hinder; see distrain.]

dis trict·wide adv. & adj.
=======================================================================
B) Tuzlanski kanton, Zeničko-dobojski kanton, Kanton Sarajevo
---------------------------------------
Uh, ovo mi je PREdobra šega (ali i PREtužna) … kad sam one godine kad je Tito umro htio reći u raznoraznim priglupim debatama da sam NEUTRALAN u njihovoj debati, rekao bih:
"Dajte vi to osmislite… ja sam vam daleko kao Kanton Zurich !"
I svi se smijali na tu temu…
Kad vidi ti … došla i Švicarska i u Bosnu, s Kantonima barem … jesam li to ja UČARAO .. ako jesam, neka mi Bog i Bosna oproste, molim !

Kanton may be:
· The German name used for the Cantons of Switzerland
· A variation of Canton, the old English name of Guangzhou
· Kanton Island, also spelled as Canton Island or Abariringa Island
http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Kanton

=======================================================
Stoga smatram da, adekvatno bosanskim slučajevima, treba i ovdje da ostane "prefektura" … ako su Crnogorci već tako izabrali … i kad smo već zaboravili "Najstariji_Evropski_Jezik" (osim baskijskoga) => NAŠ jezik ….
(povjesno dokazivo… dokumentirano neovisnim Svjetskim_Autoritetima .. s cijele Kugle… samo trenba znati gdje ih potražiti i pronaći.. a nije ni preteško)



Sve najbolje i Mir svima.
ŽB

P.S.
Ako je, pak, tko od crnogorskih prevodilaca nekad negdje u pra-početku krivo preveo MINISTARSTVO (turizma) pod PREFEKTURA … e, onda grijeh, čoOče, na njegOvu dušu …


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-02-14 00:07:09 GMT)
--------------------------------------------------

ponovljeni link za "district" ... nije 'uhvatilo' gore:
http://www.thefreedictionary.com/District


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala velika na zaista detaljnom objasnjenju Buzov!
Radi se o tekstovima kriticara...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nedzad Selmanovic
17 mins

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
administrativno podrucje/oblast


Explanation:
nije da se ne slazem sa ponudjenim prevodom, ali mi se vise dopada gore navedeni, vise mi je u duhu naseg jezika, naravno u skladu sa mojom licnom interpretacijom prevoda....

lifeandlove
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Hvala velika, uvazio bih i Vase misljenje L.love ali zaista je bilo hitno! Srdacan pozdrav!