KudoZ home » English to Bosnian » Law (general)

Certified teacher

Bosnian translation: certifikovani nastavnik/instruktor


12:38 Nov 14, 2013
English to Bosnian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Certified teacher
U naslovu diplome na engleskom
Amilo
Switzerland
Bosnian translation:certifikovani nastavnik/instruktor
Explanation:
Prijedlog. Mislim da bi trebalo više konteksta. Ovo je moj prijedlog bez nekog konteksta.
Selected response from:

Sandra Borojevic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2certifikovani nastavnik/instruktor
Sandra Borojevic
5diplomirani učitelj
Davor Ivic
5Nastavnik sa položenim stručnim ispitom
Eldin Grabovica
4nastavnik sa licencom
Natasa Djurovic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
certified teacher
diplomirani učitelj


Explanation:
mislim da ovjereni nije prikladan izraz, diploma učitelju daje kredibilitet

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
certified teacher
certifikovani nastavnik/instruktor


Explanation:
Prijedlog. Mislim da bi trebalo više konteksta. Ovo je moj prijedlog bez nekog konteksta.


    Reference: http://lat.rtrs.tv/vijesti/vijest.php?id=95475
Sandra Borojevic
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luca Calcagni: ili "certificirani" ... kao što se kaže certificirani policajac ili certificirani računovođa
5 hrs
  -> Hvala!

agree  sesame1
73 days
  -> Hvala!

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certified teacher
nastavnik sa licencom


Explanation:
A moze da bude i ovo, sto smatram jedino logicnim...

Natasa Djurovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 16

32 days   confidence: Answerer confidence 5/5
certified teacher
Nastavnik sa položenim stručnim ispitom


Explanation:
Nastavnik ili Profesor (zavisi da li se radi o osnovnoj ili srednjoj školi).

Da bi se moglo raditi u ovlaštenim obrazovnim ustanovama (npr. državne škole ili fakulteti) neophodno je da nastavnik/profesor ima položen stručni ispit. Ispit se polaže najranije 6 mjeseci nakon pripravničkog staža nakon čega se stiče "Uvjerenje o položenom stručnom ispitu" (Certificate)

--------------------------------------------------
Note added at 32 days (2013-12-16 21:56:54 GMT)
--------------------------------------------------

U zakonu, zvaničnoj dokumentaciji i praksi se ne koriste termini "licencirani", "certificirani" i sl. za prosvjetne radnike.

--------------------------------------------------
Note added at 32 days (2013-12-16 22:00:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://img.docstoccdn.com/thumb/orig/74861051.png

Example sentence(s):
  • Stručni ispit za odgajatelje, nastavnike i stručne saradnike u predškolskim ustanovama, osnovnim školama i srednjim školama ( u daljnjem tekstu: stručni ispit ) će se polagati u tri ispitna roka u toku jedne kalendarske godine.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Certified_teacher
    Reference: http://www.merriam-webster.com/dictionary/certified
Eldin Grabovica
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat