KudoZ home » English to Bosnian » Medical: Cardiology

vessel puncture

Bosnian translation: punkcija krvnog suda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vessel puncture
Bosnian translation:punkcija krvnog suda
Entered by: Rina LS

22:52 Jul 17, 2005
English to Bosnian translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: vessel puncture
Follow standard practice for vessel puncture, guidewire insertion, and guiding sheath use and aspiration per its Instructions for Use.
Kornelija
Bosnia and Herzegovina
punkcija krvnog suda
Explanation:
http://www.mercksource.com/pp/us/cns/cns_hl_dorlands.jspzQzp...

Tehnikom punkcije krvnog suda, Seldinger je započeo novu eru kateterizacije jer
je omogućavala ... Otežan pristup i korektna punkcija kod gojaznih osoba ...
www.medicinainfo.net/glaslekara/br9-11.php - 24k -
Selected response from:

Rina LS
Serbia
Grading comment
Hvala puno. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3punkcija krvnog suda
Rina LS
4 +1pucanje sudovaxxxBesmir
4 -1punktura krvnih sudova
Larisa Zlatic, Ph.D.


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pucanje sudova


Explanation:
Bez objasnjenja

xxxBesmir
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
23 mins
  -> Hvala ;-)

disagree  Rina LS: Ocigledno ste nesto pogresno shvatili; ovde je rec o kateterizaciji (to ste mogli v. i u drugim pitanjima na koja ste odgovarali). Zica (vodic) koja se koristi je guidewire, sto ce reci da se uvodjenje katetera vrsi vodicem-zicom; it's okay :)
2 hrs
  -> Do mene je, pardon!

agree  Jelena Bubalo
7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
punktura krvnih sudova


Explanation:
ili ubod krvnog suda

Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Rina LS: punktura nije medicinski izraz; ovde je rec o punkciji, a ubod nije standardni medicinski termin; ako govorite o punkturi u smislu akupunkture i sl. onda je moguce upotrebiti ovaj izraz, ali znacenja punkcija i punktura nemaju veze jedno s drugim
56 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
punkcija krvnog suda


Explanation:
http://www.mercksource.com/pp/us/cns/cns_hl_dorlands.jspzQzp...

Tehnikom punkcije krvnog suda, Seldinger je započeo novu eru kateterizacije jer
je omogućavala ... Otežan pristup i korektna punkcija kod gojaznih osoba ...
www.medicinainfo.net/glaslekara/br9-11.php - 24k -

Rina LS
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala puno. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: to je to!
57 mins
  -> hvala lepo!

agree  A.Đapo
6 hrs
  -> hvala lepo!

agree  Sherefedin MUSTAFA: Upravo tako! jer: http://www.medicinainfo.net/glaslekara/br9-11.php
9 hrs
  -> hvala, naveli smo istu referencu :)