KudoZ home » English to Bosnian » Medical (general)

binge drinking

Bosnian translation: pretjerano opijanje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:binge drinking
Bosnian translation:pretjerano opijanje
Entered by: Farisa

12:56 Feb 13, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: binge drinking
Engaged in binge drinking. Adolescenti, ovisnost o alkoholu...Znam na što se misli ali nekako nemam ideju kako to izraziti..hvala
Farisa
Bosnia and Herzegovina
pretjerano opijanje
Explanation:
Stanje prekomjernog opijanja u kratkom vremenskom periodu
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1pretjerano opijanje
Gordana Podvezanec
5(povremeno) teško opijanje
Davor Ivic
3Ekscesivno opijanjeipv


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pretjerano opijanje


Explanation:
Stanje prekomjernog opijanja u kratkom vremenskom periodu

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv
22 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
(povremeno) teško opijanje


Explanation:
Ovdje nije naglasak toliko na teško, već povremeno. Radi se o američkom izrazu za ljude koji nisu svakodnevni potrošači alkohola, većse periodično opijaju (poput vikendom)

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 6

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ekscesivno opijanje


Explanation:
Ekscesivno opijanje (binge drinking) u posljednjih 30 dana priznalo je 50 posto ispitanih u Hrvatskoj, za razliku od europskog prosjeka...
http://www.dijete.hr/hr/naslovnica-mainmenu-1/688-predstavlj...

Ekscesivno opijanje ("binge drinking", odnosno pijenje 5 i više pića u jednoj prilici) u posljednjih 30 dana priznalo je 50 posto ispitanih
http://www.zadarskilist.hr/clanci/06112009/prvi-kontakt-s-al...

www.hzjz.hr/skolska/ESPAD_2003_summ.pdf -

“Binge drinking” ili ekscesivno pijenje, odnosno konzumiranje pet ili više pića

http://gucagora.com/modules/news/article.php?storyid=363





ipv
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 24