KudoZ home » English to Bosnian » Meteorology

heat advisory

Bosnian translation: upozorenje na vrućinu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:heat advisory
Bosnian translation:upozorenje na vrućinu
Entered by: Maja Stevanovic

19:36 Feb 28, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Science - Meteorology
English term or phrase: heat advisory
Dakle u pitanju je termin koji se koristi u meteorologiji.
Maja Stevanovic
Bosnia and Herzegovina
upozorenje o vrućini
Explanation:
možda...

Karipske su vlasti u subotu navečer objavile upozorenje za uragan i tropsku oluju za otoke Aruba.
Selected response from:

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Upozorenje na vrućinu je više bosanski izraz. Ipak, bodovi za vas, jer je u pitanju baš upozorenje. Hvala za pomoć.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2upozorenje o vrućini
Farisa
5preporuka za vrućine
Davor Ivic


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
preporuka za vrućine


Explanation:
preporuka za ponašanje pri velikim vrućinama mislim

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
upozorenje o vrućini


Explanation:
možda...

Karipske su vlasti u subotu navečer objavile upozorenje za uragan i tropsku oluju za otoke Aruba.

Farisa
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Upozorenje na vrućinu je više bosanski izraz. Ipak, bodovi za vas, jer je u pitanju baš upozorenje. Hvala za pomoć.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Sujdovic: croatian.wunderground.com/.../Los_Angeles.... - Aktivno upozorenje: High Surf Advisory, Wind Advisory (US Severe Weather) ... In addition to the rain snow, the storm will be quite strong in terms of wind… Snow Advisory, Rain Advisory
2 hrs
  -> Hvala

agree  Daniela Slankamenac: Možda je bolje Upozorenje na vrućinu, na visoke temperature
14 hrs
  -> Hvala, slažem se;)