KudoZ home » English to Bosnian » Meteorology

extrapolated

Bosnian translation: ekstrapolirano


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:extrapolated
Bosnian translation:ekstrapolirano
Entered by: Maja Stevanovic

19:58 Feb 28, 2012
English to Bosnian translations [PRO]
Science - Meteorology
English term or phrase: extrapolated
Termin u meterologiji...
Maja Stevanovic
Bosnia and Herzegovina
ekstrapolirano
Explanation:
http://www.openbook.ba/izraz/no14/14_index.htm

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-02-29 01:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Uzorkovanje zraka radi utvrđivanja količine taložnog praha provedeno je u periodu 22.05.-06.06.2008. na 6 mjernih mjesta naznačenih na shemi također na slici 16, uz ekstrapolaciju na jednomjesečne vrijednosti. Vremenski uslovi u ovom periodu su bili uobičajeni za dato doba godine – pretežno suho vrijeme bez značajnih padavina i značajnog strujanja vjetra. Uzorkovanje i mjerenje je provedeno od strane Bosna-S i INPROZ Tuzla u saradnji.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-02-29 01:39:36 GMT)
--------------------------------------------------

www.fmoit.gov.ba/userfiles/file/AGI-sažetak za FMOiT.doc

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-02-29 02:08:24 GMT)
--------------------------------------------------

ekstrapolacija/interpolacija su termini iz matematičke analize/statistike izmedju ostalog u značenju primjene zaključaka ustanovljenih za neku poznatu situaciju na neku nepoznatu, predvidjanje, svodjenje, aproksimacija i slično
http://bs.wikipedia.org/wiki/Interpolacija

Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ekstrapoliranobonafide1313
4ekstrapolirano (izlučeno)
Davor Ivic


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ekstrapolirano (izlučeno)


Explanation:
ekstrapolirati znači izlučiti jednu supstancu iz druge

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mira Stepanovic: Ne radi se o izlučivanju supstance, matematički termin- odnosi se na vrijednosti, npr. ekstrapolirane vrijednosti: http://www.thefreedictionary.com/extrapolate To estimate the value of a quantity that falls outside the range in which its values are known.
5 hrs

neutral  bonafide1313: slažem se s kolegicom Mirom, definiciju treba nažalost izlučiti kao neispravnu
6 hrs

neutral  Kornelija Halkic: pridružujem se.
6 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ekstrapolirano


Explanation:
http://www.openbook.ba/izraz/no14/14_index.htm

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-02-29 01:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Uzorkovanje zraka radi utvrđivanja količine taložnog praha provedeno je u periodu 22.05.-06.06.2008. na 6 mjernih mjesta naznačenih na shemi također na slici 16, uz ekstrapolaciju na jednomjesečne vrijednosti. Vremenski uslovi u ovom periodu su bili uobičajeni za dato doba godine – pretežno suho vrijeme bez značajnih padavina i značajnog strujanja vjetra. Uzorkovanje i mjerenje je provedeno od strane Bosna-S i INPROZ Tuzla u saradnji.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2012-02-29 01:39:36 GMT)
--------------------------------------------------

www.fmoit.gov.ba/userfiles/file/AGI-sažetak za FMOiT.doc

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-02-29 02:08:24 GMT)
--------------------------------------------------

ekstrapolacija/interpolacija su termini iz matematičke analize/statistike izmedju ostalog u značenju primjene zaključaka ustanovljenih za neku poznatu situaciju na neku nepoznatu, predvidjanje, svodjenje, aproksimacija i slično
http://bs.wikipedia.org/wiki/Interpolacija



bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic: Npr. http://bs.wikipedia.org/wiki/Interpolacija Termin ekstrapolacija se koristi ako želimo pronaći dodatne tačke na grafikonu izvan okvira poznatih tačaka na tom grafikonu.
22 mins
  -> Hvala Miro :))

agree  Kornelija Halkic: tako je!
39 mins
  -> Hvala, Kornelija!

agree  Mladen Savic
4 hrs
  -> Hvala!

agree  Daniela Slankamenac
2 days20 hrs
  -> Hvala!