KudoZ home » English to Bulgarian » Aerospace / Aviation / Space

speed brakes

Bulgarian translation: аеродинамични спирачки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:speed brakes
Bulgarian translation:аеродинамични спирачки
Entered by: Anelia Dobreva

12:20 Feb 17, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Aerospace / Aviation / Space
English term or phrase: speed brakes
Контекстът не е бог знае какъв.

When the team encounter a serious problem they must work out the solution themselves. Today, it’s the speed brakes – they won’t open.


А екипът преработва свръхзвуков изтребител в кола, с която да подобри рекорда за скорост на движение по земя.

Открих тази илюстрация, ако е от помощ:

http://www.centennialofflight.gov/essay/Theories_of_Flight/D...
Anelia Dobreva
аеродинамични спирачки
Explanation:
Това е.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2006-02-17 13:09:29 GMT)
--------------------------------------------------

Обикновено това е нещо като аеродинамично крило, по-точно антикрило което не е свързано директно с колелата.
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря!

Спирам се на това, защото и аз се притеснявам, че ако ги пиша "въздушни" при толкова малко контекст може да ги объркат с пневматични.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2аеродинамични спирачкиLudwig Chekhovtsov
3 +2въздушни спирачкиIDinkova


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
въздушни спирачки


Explanation:
speed brakes - въздушни спирачки

IDinkova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: Може и така, само някой да не сбърка с пневматични спирачки (airbrakes)
1 min
  -> :)

agree  Mihail M Mateev
13 mins
  -> Thanx!

neutral  petya yakova: suglasna sum s komentarite na atche84 i Chekh
1 day6 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
аеродинамични спирачки


Explanation:
Това е.

--------------------------------------------------
Note added at 48 mins (2006-02-17 13:09:29 GMT)
--------------------------------------------------

Обикновено това е нещо като аеродинамично крило, по-точно антикрило което не е свързано директно с колелата.

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Благодаря!

Спирам се на това, защото и аз се притеснявам, че ако ги пиша "въздушни" при толкова малко контекст може да ги объркат с пневматични.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: този превод е по-точен, тъй като отразява факта, че антикрилата действат само при висока скорост (при която колесните "изгарят")
5 hrs
  -> Благодаря !

agree  petya yakova: petya Z agree
1 day6 hrs
  -> Благодаря !