KudoZ home » English to Bulgarian » Art, Arts & Crafts, Painting

Inclusive Theatre Company

Bulgarian translation: театрална трупа за социално включване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Inclusive Theatre Company
Bulgarian translation:театрална трупа за социално включване
Entered by: Kalinka Hristova

17:24 Feb 21, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting / Theatre
English term or phrase: Inclusive Theatre Company
........ (name) Inclusive Theatre Company


...... (name) is a theatre company based in the UK which works with disabled people to create theatre shows and opportunities in the performing arts for young disabled people.

Не съм сигурна дали трябва да се преведе като Театрална трупа за всички или по друг начин.
Nadia Borissova
Belgium
театрална трупа за социално включване
Explanation:
Не знам има ли такова животно, но на тази мисъл ме навежда описанието, че се занимават с млади хора с физически увреждания. А в момента социалното включване е много модерно... По-скоро се надявам моето предложение да Ви помогне да откриете правилния отговор.
Selected response from:

Kalinka Hristova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +2театрална трупа за социално включване
Kalinka Hristova
3инклузивна
Albena Simeonova
2театрална група за всичкиVeneta Medarova


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
inclusive theatre company
театрална трупа за социално включване


Explanation:
Не знам има ли такова животно, но на тази мисъл ме навежда описанието, че се занимават с млади хора с физически увреждания. А в момента социалното включване е много модерно... По-скоро се надявам моето предложение да Ви помогне да откриете правилния отговор.

Kalinka Hristova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Albena Simeonova: ,
48 mins
  -> Благодаря, Албенче! :)

agree  Branimira Vezhdarova: Може и да се допълни с Театрална трупа за соц. включване на хора в неравностойно положение
1 day15 hrs

50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
inclusive theatre company
театрална група за всички


Explanation:
На мен "театрална група за всички" ми звучи някак по-добре. Все пак е име на театрална трупа, а не на правителствена програма. Да не говорим, че т.нар. "социално включване" е еврожаргон, който не знам до каква степен си струва да бъде копиран.

Veneta Medarova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inclusive theatre company
инклузивна


Explanation:
Няма причина да не се използва "инклузивна" - думата се използва на български точно в този смисъл.
Ето един пример (сигурно могат да се намерят и много други):
http://www.undp.bg/uploads/File/pages/iym2005/info/microcred...

Albena Simeonova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4