KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

dolu

Bulgarian translation: долу


07:34 Nov 12, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: dolu
Уягва ми смисълът на фразата:
I'm no prude but I cannot condone it I'm afraid - I would lie in bed listening to it to doesn't turn me on at all.
Нямам по-широк контекст. Изказването е на мъж.
slavist
Bulgarian translation:долу
Explanation:
На мен пък ми се губят някои конкретни думи, но ето един опит:
"Не съм задръстен, но се боя, че не го одобрявам - мога да си лежа в леглото, да си го слушам и изобщо не ме възбужда."
Предполагам, че става дума за разните секс-телефони, записи и прочие глупости.
За съжаление "задръстен" може би не е подходящо за този стил на говорене. Друг вариант може да бъде "моралист".
За всеки случай:
prude (prued) n. 1. a person who is excessively proper or modest and is or affects to be easily shocked, esp. in matters involving sex.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Да, благодаря. Понеже пръв се включихте, а иначе благодаряь на всички.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prude - "Света Богородица" и пр.sedm1238
4Ne sam puritan, no...bg.Linguist
4долуBoyan Brezinsky


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
долу


Explanation:
На мен пък ми се губят някои конкретни думи, но ето един опит:
"Не съм задръстен, но се боя, че не го одобрявам - мога да си лежа в леглото, да си го слушам и изобщо не ме възбужда."
Предполагам, че става дума за разните секс-телефони, записи и прочие глупости.
За съжаление "задръстен" може би не е подходящо за този стил на говорене. Друг вариант може да бъде "моралист".
За всеки случай:
prude (prued) n. 1. a person who is excessively proper or modest and is or affects to be easily shocked, esp. in matters involving sex.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Да, благодаря. Понеже пръв се включихте, а иначе благодаряь на всички.

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ne sam puritan, no...


Explanation:
Ne sam puritan, no ne moga da go priema. Lezheh v legloto, slushah go, no izobshto ne me vuzbujdashe.

Yavno toi slusha neshto, koeto se predpolaga da go vuzbujda sled kato ne e puritan, no to taka ili inache ne mu deistva...

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
prude - "Света Богородица" и пр.


Explanation:
Не сам "света вода ненапита", но не мога да го възприема. Лежа в леглото, слушам, но въобще не се възбуждам/въобще не ми въздейства.

sedm1238
PRO pts in pair: 7