KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

Mercury people

Bulgarian translation: Интересно значение на "mercurial" - променлив, непостоянен, на настроения


07:59 Nov 12, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Mercury people
Няма.
Възможно ли е да ги нарича почитатели на певеца?
slavist
Bulgarian translation:Интересно значение на "mercurial" - променлив, непостоянен, на настроения
Explanation:
'of a mercurial temperament'
Selected response from:

sedm1238
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5skorpionitebg.Linguist
5хоратая , родени под знака на МеркурийComtrans1
4Интересно значение на "mercurial" - променлив, непостоянен, на настроенияsedm1238
3може да значи и вестоносциElissaveta Toteva


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
skorpionite


Explanation:
nai-vuzmojno e da stava vupros za skorpionite, ili tam na koyato zodia otgovariashe Merkurii.

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
хоратая , родени под знака на Меркурий


Explanation:
http://www.vedicwisdom.com/merc.html

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Интересно значение на "mercurial" - променлив, непостоянен, на настроения


Explanation:
'of a mercurial temperament'

sedm1238
PRO pts in pair: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
може да значи и вестоносци


Explanation:
има малко шеговито значение

Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185