KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

housing commission unit

Bulgarian translation: държавно/общинско жилище


03:43 Nov 25, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: housing commission unit
Ziveene
slavist
Bulgarian translation:държавно/общинско жилище
Explanation:
жилище, предоставяно от обществения жилищен фонд, стопанисван и управляван от държавата и/или общините, някогашните "жилфонд" и "софжилфонд" жилища в България до началото на 90-те години.
Selected response from:

Vihar Krastev
Grading comment
Благодаря.Появата ви на страницата определено носи професионализъм.
Не се ли казват "оборотни жилища"?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Оборотните жилища са само за временно настаняване.Vihar Krastev
4държавно/общинско жилищеVihar Krastev


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
държавно/общинско жилище


Explanation:
жилище, предоставяно от обществения жилищен фонд, стопанисван и управляван от държавата и/или общините, някогашните "жилфонд" и "софжилфонд" жилища в България до началото на 90-те години.

Vihar Krastev
PRO pts in pair: 56
Grading comment
Благодаря.Появата ви на страницата определено носи професионализъм.
Не се ли казват "оборотни жилища"?

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Оборотните жилища са само за временно настаняване.


Explanation:
И аз Ви благодаря за оценката и за доверието, с което приехте предложенията ми. "Оборотни" са само онези жилища, които съответната housing commission на даден общински съвет поддържа и ползва като резервен жилищен фонд за временно настаняване на лица и семейства, които изчакват да им бъдат построени или предоставени постоянни жилища, или които са останали без подслон вследствие на природни бедствия.

Vihar Krastev
PRO pts in pair: 56