KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

Dalast quotes

Bulgarian translation: Да видите и това....


08:27 Dec 12, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Dalast quotes
Толкова
andre
Bulgarian translation:Да видите и това....
Explanation:
Тръгвам от цитати, сентенции - може би нещо свързано с източните философии -
Далай лама?
Може би мъдростите на Далай лама.
Selected response from:

slavist
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4предположение
Natasha Stoyanova
4duck's arse (DA:))bg.Linguist
2Да видите и това....slavist


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
предположение


Explanation:
DA = district attorney в САЩ = окръжен/районен прокурор.
Може би това е:
последни избрани случаи/цитати на окръжен прокурор?

Справки: Лингво 7.0

Заб. Другите значения са чисто технически или икономически, което не се връзва с определената от Вас област.



Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
duck's arse (DA:))


Explanation:
ako e posledna oferta/tseni tryabva da e latest (ako ne e nai-posledna, de:)
(da = the)

bih kazala, che e borsov index niakakuv, ili ime na firma i neinete kotirovki (quotes)... a moje bi e Dalast who quotes sb/sth?
naistina li niama kontext? kakvo e izrechenieto, v koeto se poyavyava?

ima takava duma v skandinavski ezik nyakoi, ama...


"And for DALAST TIME, my name is not TOMATO"
eto edin polezen primer se nameri

S.



bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49

3 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Да видите и това....


Explanation:
Тръгвам от цитати, сентенции - може би нещо свързано с източните философии -
Далай лама?
Може би мъдростите на Далай лама.

slavist
PRO pts in pair: 37