KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

three top forty hits

Bulgarian translation: три песни, които да влязат в класациите


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:three top forty hits
Bulgarian translation:три песни, които да влязат в класациите
Entered by: Comtrans1

13:26 Jan 5, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: three top forty hits
Някаква мадама, кандидат- певица, записва някакво парче и обяснява, че искат от нея горното.
После има още една неяснота:
In Austr. it's like 10 copies means platinum. Sold more than 500000 copies. That's the gold.
Моля ви за превод или идея.
andre
те искат от нея да направи три песни, които да влязат в класациите
Explanation:
вече конкретно зависи в кои. Разните списания и т.н. си правят разни top 10, top 20, top 40 hits, etc.
Второто - предполагам ти е известен смисъла на понятието "златен" или "платинен" албум/хит? Става дума за песен или албум, който е достигнал определен обем продажби. Не помня точно какви са нормативите за златен и платинен, но големи обеми са. Тук явно има подигравка с това, че в Austr. (където и да е това) критериите за успех (демек за продадени копия) са силно занижени. Все едно да кажеш - тази певица има първа награда от фестивала на село Горно Нанадолнище. Това е смисъла, ти си го нагласи по-нататък...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 09:15:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

за трите хита е ясно - става дума за отделни парчета, демек \"сингъли\". :)
Selected response from:

Comtrans1
Grading comment
Нещо такова. Благодаря. Въпросът е какво точно продава - сингъли или какво?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1те искат от нея да направи три песни, които да влязат в класациитеComtrans1
5три хита, които да влезат в топ-40
Peter Skipp
4виж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
виж по-долу


Explanation:
За първото: предполагам, че искането е три от нейните парчета/песни да влязат в класацията топ четиридесет - вероятно е конкретна някъде си.
Второто - наистина е неясно, макар че смисълът е за хит, който е златен или платинен - по брой продажби. Но 10 е малко за платинен, определено.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
те искат от нея да направи три песни, които да влязат в класациите


Explanation:
вече конкретно зависи в кои. Разните списания и т.н. си правят разни top 10, top 20, top 40 hits, etc.
Второто - предполагам ти е известен смисъла на понятието "златен" или "платинен" албум/хит? Става дума за песен или албум, който е достигнал определен обем продажби. Не помня точно какви са нормативите за златен и платинен, но големи обеми са. Тук явно има подигравка с това, че в Austr. (където и да е това) критериите за успех (демек за продадени копия) са силно занижени. Все едно да кажеш - тази певица има първа награда от фестивала на село Горно Нанадолнище. Това е смисъла, ти си го нагласи по-нататък...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 09:15:44 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

за трите хита е ясно - става дума за отделни парчета, демек \"сингъли\". :)

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119
Grading comment
Нещо такова. Благодаря. Въпросът е какво точно продава - сингъли или какво?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Skipp
6 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
три хита, които да влезат в топ-40


Explanation:
In Austr. it's like 10 copies means platinum. Sold more than 500000 copies. That's the gold.

Австралия е тъй-малка, че и дасат копия да продадеш, влизаш в категория "платина." А аз продадох над половин милион -- значи "злато."

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-06 00:24:11 (GMT)
--------------------------------------------------

уу-ух.. един ден ще се науча да си коригирам бисерите... Пазарът в Австралия е тъй малък, че обем от десет копия е статистически значим. Както вече каза Comtrans

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-06 00:25:18 (GMT)
--------------------------------------------------

А топ-40 е участъка в музикалната стълбица между 31 и 40 -- тоест, доста надолу, но все пак значим

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163