KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

hostile

Bulgarian translation: hostile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hostile
Bulgarian translation:hostile
Entered by: Andrei Vrabtchev

09:47 Jan 7, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: hostile
First U.S. military member killed by hostile fire in Afghanistan, U.S. official says.
ivan
вражески
Explanation:
First U.S. military member killed by hostile fire in Afghanistan, U.S. official says.

Първи щатски военен убит от вражески огън в Авганистан, заяви щатски говорител.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 09:52:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Афганистан, извинявам се за грешката.
Selected response from:

xxxpetia
Grading comment
благодаря много
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2вражескиxxxpetia
5neprijatelski
Andrei Vrabtchev


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
вражески


Explanation:
First U.S. military member killed by hostile fire in Afghanistan, U.S. official says.

Първи щатски военен убит от вражески огън в Авганистан, заяви щатски говорител.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 09:52:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Афганистан, извинявам се за грешката.

xxxpetia
Grading comment
благодаря много

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
44 mins

agree  Vihar Krastev: Много важно е да се има предвид, че hostile (вражески огън) в този случай е противното на friendly fire, тъй като първите жертви в аФганистан бяха от "приятелския" огън на своите части.
1 day 15 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
neprijatelski


Explanation:
za ostanaloto se suglasjavam s kolezhkata.

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vihar Krastev: Много се учудвам кой точно нейтив спикер направи съществената разлика между "вражески" и "неприятелски". Нима българските военни казват, че някое българско момче е загинало от (не)приятелски огън? Едва ли. Ако направим честотно изследване на броя комбинац
1 day 15 hrs
  -> Ami tochno zatova sa izbrali drugija otgovor, a ne moja!!! A za tova dali sum native speaker ili ne - vse pak sum zhivjal poveche ot 21 godini v BG!!!