KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

jigsaw

Bulgarian translation: rezachka


09:49 Mar 13, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary / blokeology
English term or phrase: jigsaw
Същият контекст - коментари за момчета и намиране на гадже
Може би някаква квалификация за пич?
slavist
Bulgarian translation:rezachka
Explanation:
Upotrebqva se, kogato se kazva, che niakoe momiche ili momche e super. Moje da se upotrebiat sinonimi na gotin, varha, trepach i t.n. Tova e znachenieto na "rezachkata" v tozi sluchai.
Selected response from:

Maria Doichinova
Bulgaria
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rezachkaMaria Doichinova
1ребус, загадка, загадъчна (-чен)
Peter Skipp


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rezachka


Explanation:
Upotrebqva se, kogato se kazva, che niakoe momiche ili momche e super. Moje da se upotrebiat sinonimi na gotin, varha, trepach i t.n. Tova e znachenieto na "rezachkata" v tozi sluchai.

Maria Doichinova
Bulgaria
PRO pts in pair: 18

11 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ребус, загадка, загадъчна (-чен)


Explanation:
Макар отдавна да съм spoken for и като такъв -- далем не streetwise, вижда ми се твърде маловероятно jigsaw да значи маце-трепач или пък пич. Далеч по-вероятно ми се вижда въпросното маце (пич) да е загадъчна (-чен) като ребус, пъзел.

Боя се, че смисълът може и да е друг...:- мацето да се люби тъй енергично, че да "реже" п***и като трионче. Jigsaw Puzzle фактически значи "трион ребус" и оттам "трионен ребус," "рязан ребус." Jigsaw е трионче-лък...

Май за English-English общността е въпросът.

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163