KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

Kid-Spell Helpline

Bulgarian translation: магически справки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Kid-Spell Helpline
Bulgarian translation:магически справки
Entered by: Rado Varbanov

15:51 Mar 31, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Kid-Spell Helpline
S. said the dared thing was a
really good sign.
- You just rang Sharon?
- part of the deal was a Kid-Spell Helpline. So S.suggested a new chanting and potion package

Просто търся свeжи хрумки.
slavist
магически справки
Explanation:
просто хрумка
Selected response from:

Rado Varbanov
Grading comment
:))))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1магически справкиRado Varbanov
4телефонна линия за подпомагане на деца с емоционални проблемиemily
4нямам времеLudwig Chekhovtsov
1телефонни съвети за изпитани детски магии над (върху, против, срещу, спрямо) възрастниxxxVihar Kraste


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
нямам време


Explanation:
а вече също и желание да отговарям, понеже всички тук празнуват Великден.
Всичко хубаво.

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
телефонна линия за подпомагане на деца с емоционални проблеми


Explanation:
Не знам дали този превод е най-подходящият, но ми си струва, че изобщо не става въпрос за магия.




    Reference: http://thunderbayfamilies.subportal.com/health/Kids/Parentin...
emily
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxVihar Kraste: Когато има създаден навик за използване и comprehend-ване на този тип обаятелни adjectival prepositive word combinations, няма много място за съмнение, че става дума за обаяние, магия, чар, а не за правопис и дефектология.
2 days54 mins

1 day17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
магически справки


Explanation:
просто хрумка

Rado Varbanov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 45
Grading comment
:))))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVihar Kraste: телефонни справки за ефектни детски хитрини; полезни съвети за безотказни детски номера; детски трикове за справяне с големи
1 day1 hr

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
телефонни съвети за изпитани детски магии над (върху, против, срещу, спрямо) възрастни


Explanation:
HELPLINE си знаете какво е, а и долу следват примери за реално съществуващи helplines. За съжаление никоя от тях не е за kid-spell (детско обаяние), но описанието им спомага за схващане на идеята. Скритият смисъл на закачката е потаен, но чаровен. Настина много възрастни са под spell-а на своето или на някое близко дете и стават подвластни на понякога капризната и властна натура на чародейчето / магьосничето.
=====================================
Divorce Helpline: Information and advice for people seeking divorce. Features articles discussing the legal, emotional, and financial aspects of separation. Contains dating tips for single parents as well as details of postretirement activities. Also includes a contact directory of related organizations and professionals

Divorce Helpline: Tools to Keep You Out of Court
www.divorcehelp.com/

National Drugs Helpline
New Government publicity campaign.
www.ndh.org.uk/

National Missing Persons Helpline (0500 700 700)
www.missingpersons.org/

Dr. GROHOL's Mental Health Page - Suicide Helpline psychcentral.com/helpme.htm

Free Help to Quit Smoking Cigarettes
www.nobutts.ucsd.edu/

xxxVihar Kraste
PRO pts in pair: 306