KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

quips

Bulgarian translation: ostroumno otbeljazvam


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quip
Bulgarian translation:ostroumno otbeljazvam
Entered by: xxxpetia

22:14 May 8, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: quips
"If that was the beginning of Art Deco, they wouldn't have had anything to show,"
quips Louise, stating that the movement had been evolving for a decade or two prior to the exhibition
xxxpetia
sarkastichno zabeljaza/otbeljaza...
Explanation:
1.quip- ostroumna/sarkastichna zabelegka
2.izvartane
3. pravja ostroumna zabelegka
4. nesto stranno

Tova sa znachenijata, otbeljazani vav vazmogno naj-kratkija anglijsko balgarski rechnik, online
Selected response from:

ADDI
Canada
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1надсмива сеLudwig Chekhovtsov
5отбеляза саркастично/ироничноboian
4sarkastichno zabeljaza/otbeljaza...ADDI


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
надсмива се


Explanation:
quip - надсмивам се, присмивам се, подигравам се

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVihar Kraste: правя остроумни/саркастични забележки; "Ако наистина началото на стила арт деко бе положено с това изложение, нямаше да има какво да покажат", саркастично отбеляза Луис, изтъквайки, че движението бе набирало скорост едно-две десетилетия преди изложението.
5 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sarkastichno zabeljaza/otbeljaza...


Explanation:
1.quip- ostroumna/sarkastichna zabelegka
2.izvartane
3. pravja ostroumna zabelegka
4. nesto stranno

Tova sa znachenijata, otbeljazani vav vazmogno naj-kratkija anglijsko balgarski rechnik, online

ADDI
Canada
PRO pts in pair: 2

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
отбеляза саркастично/иронично


Explanation:
"Ако това беше началото на Арт Деко, те не биха имали какво да покажат", отбелязва саркастично Луиз, посочвайки, че движението се е развивало десетилетие или две преди изложбата...

boian
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian