KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

I am on vacation.

Bulgarian translation: На почивка съм


10:37 Dec 3, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: I am on vacation.
-
svtl
Bulgarian translation:На почивка съм
Explanation:
На почивка съм (if you mean your annual leave)
or
Във ваканция съм (if you mean school vacation)
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Na pochivka /v otpuska sam.Evelina Mineva
5На почивка съм
Empty Whiskey Glass


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
i am on vacation.
На почивка съм


Explanation:
На почивка съм (if you mean your annual leave)
or
Във ваканция съм (if you mean school vacation)

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288
Grading comment
Thank you.

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
i am on vacation.
Na pochivka /v otpuska sam.


Explanation:
Ima tri varianta:
V otpuska sam. - Kogato iskash da podchertaesh, che ne si na rabota.
Na pochivka sam. - Kogato iskash da podchertaesh, che si zaminal njakade, za da si pochinesh dalech ot obichajnite obstanovka i zadalzhenija.
Ima i treti variant: Vav vakancija sam. - ako stava duma za uchenik/student ili uchitel/prepodavatel.

Evelina Mineva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
7 hrs
  -> Blagodarja!

agree  Vladimir Shapovalov: Само да беше с кирилица...
10 hrs
  -> Sazhaljavam, no zasega ne moga da razresha problema s kirilicata, i vav foruam se dopitah, no nikoj ne mozha da mi pomogne.