KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

deportment

Bulgarian translation: povedenie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:deportment
Bulgarian translation:povedenie

15:08 Sep 1, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: deportment
no context
elena
durzhanie/povedenie
Explanation:
P.S. Good luck :)))
Selected response from:

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Grading comment
thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vizh dolu
Andrei Vrabtchev
5 -1durzhanie/povedenie
Andrei Vrabtchev
na +1ДЪРЖАНИЕ; ПОВЕДЕНИЕLudwig Chekhovtsov
naвиж по-долу
Natasha Stoyanova


  

Answers


1 hr peer agreement (net): +1
ДЪРЖАНИЕ; ПОВЕДЕНИЕ


Explanation:
English - Bulgarian Dictionary:

ДЪРЖАНИЕ; ПОВЕДЕНИЕ; ОБНОСКИ; СТОЙКА; ПОХОДКА; НАЧИН НА РЕАГИРАНЕ

DURZHANIE; POVEDENIE; OBNOSKI; STOYKA; POKHODKA; NACHIN NA REAGIRANE

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P: Начин на реагиране в химически смисъл, обаче
6 hrs
  -> Merci

3 days 23 hrs
виж по-долу


Explanation:
Agree with collegues, but ако има печатна грешка, т.е. department, това вече е: отдел, бранш, ведомство, служба, и.т.н. в зависимост от контекста.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

11 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
durzhanie/povedenie


Explanation:
P.S. Good luck :)))


    personal experience
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731
Grading comment
thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ludwig Chekhovtsov: Това се нарича ПИРАТСТВО на руски, а как е на български?
2 hrs

14 days   confidence: Answerer confidence 5/5
vizh dolu


Explanation:
Chekh,
Zashto ne mozhete da priemate zagubite s dostojnstvo - vse pak v tozi zhivot chovek ne mozhe samom da pecheli - a kogato v opredelen sluchaj ima naistina 1 veren otgovor - kakvo, da pisha , che dumata znachi neshto drugo li?
Inache az lichno se vuzdurzhm da vi davam klomentari "disagree". a v povecheto sluchai naistina si gi zasluzhavate, zashtoto ruskijat ne e suvsem bulgarski :) - az lichno sushto sum uchil ruski, ama ne se opitvam da davam otgovori na ruski vuprosi, prosto zashtoto ne sum native speaker.
Take care,
Sir Aikido

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1731