KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

Internet cafe

Bulgarian translation: Internet kafene


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Internet cafe
Bulgarian translation:Internet kafene

16:00 Oct 11, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Internet cafe
Internet cafe
nasko
internet cafene
Explanation:
Tova e mjasto, kudeto mozhesh ednovremenno da piesh kafe i da si proverjavash e-maila.
Selected response from:

xxxveli
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1хубаво нещо е теста на Berlitz:-))
Maya.P
4internet kafexxxradina
4Интернет кафенеLudwig Chekhovtsov
4internet cafenexxxveli


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
internet cafene


Explanation:
Tova e mjasto, kudeto mozhesh ednovremenno da piesh kafe i da si proverjavash e-maila.


xxxveli
Grading comment
mersi

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Интернет кафене


Explanation:
Отвориха най голямото в света Net кафене
АРХИВ Брой 25 29 юни 5 юли 1999г Отвориха най голямото в света Net кафене ... но всъщност може да се определи и като най голямото в света Интернет кафене.
http://www.computers.bg/newspaper/archive/25-17.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
internet kafe


Explanation:
Moge da se kage i internet kafe, vmesto kafene.

xxxradina

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
хубаво нещо е теста на Berlitz:-))


Explanation:
Интернет кафе

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  slavist: Прекрасно нещо е тестът на Берлиц. Добре, че в английски няма пълни членове, адекватни на нашите. Кафе е..
1 hr
  -> Много е добре:-(