KudoZ home » English to Bulgarian » Art/Literary

scribbling book

Bulgarian translation: упражнителна тетрадка (може би)


00:50 Oct 20, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: scribbling book
Предполагам, че е книжка или помагало за учене на буквите и да се пише, но не знам как се казва на български. А може би е друго?
Спешно!
slavist
Bulgarian translation:упражнителна тетрадка (може би)
Explanation:
Предполагам че е това. В речника срещнах scribbling paper= хартия за чернови, а самото scribble има няколко значения: надрасквам, пиша бездарна проза, съчинявам бързо и небрежно стихове, драскулка, лош почерк, небрежно написана бележка
Успех:-)
Selected response from:

Maya.P
Grading comment

Благодаря, потвърдихте каквото си мислех, но точният израз ми се изплъзвал На какво се учехме да пишем - нещо с ченгелчета, наклонени чертички...
Благодаря, все пак
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4тефтерче
mayakal
4упражнителна тетрадка (може би)
Maya.P


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
упражнителна тетрадка (може би)


Explanation:
Предполагам че е това. В речника срещнах scribbling paper= хартия за чернови, а самото scribble има няколко значения: надрасквам, пиша бездарна проза, съчинявам бързо и небрежно стихове, драскулка, лош почерк, небрежно написана бележка
Успех:-)


Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43
Grading comment

Благодаря, потвърдихте каквото си мислех, но точният израз ми се изплъзвал На какво се учехме да пишем - нещо с ченгелчета, наклонени чертички...
Благодаря, все пак

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тефтерче


Explanation:
бележник, тефтерче
всяко подобно нещо, в което можем да си записваме разни неща

mayakal
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16