KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

drive housing

Bulgarian translation: кожух на бордовия редуктор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drive housing
Bulgarian translation:кожух на бордовия редуктор
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

00:56 Aug 29, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: drive housing
Remove the front and rear axle center housing drain plug and the drain plugs from each final drive housing.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
кожух на бордовия редуктор
Explanation:
Според мен целият израз е "final drive housing".

final drive case = кожух бортового редуктора, от Лингво 12

Мисля, че в контекста става дума за кожуха на бордовия редуктор (или главното предаване, както също е известно), който е разположен в двата края на всеки двигателен мост към съответното колело.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2кожух на бордовия редуктор
Trufev
4кожух на трансмисията/задвижкатаElephant733


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
кожух на трансмисията/задвижката


Explanation:
drive може и да е просто "двигател", но тук контекстът навежда към горното.

Elephant733
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
final drive housing
кожух на бордовия редуктор


Explanation:
Според мен целият израз е "final drive housing".

final drive case = кожух бортового редуктора, от Лингво 12

Мисля, че в контекста става дума за кожуха на бордовия редуктор (или главното предаване, както също е известно), който е разположен в двата края на всеки двигателен мост към съответното колело.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 287
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Не са много машините с редуктори в колелата. Иначе наистина е "корпус/кожух на final dirve", но в случая не бих се учудил, ако става дума за диференциал (като блок), доколкото често диференциалът и главното предаване са в един корпус.//Сега вече разбрах:)
1 hr
  -> Благодаря

agree  invguy: И аз го разбирам в см. борд. редуктор: говори се за front and rear axle *center housing* drain plug, а след това - за drain plugs from *each* (значи са поне два) final drive housing. Има такива схеми - с 2 двиг. моста + борд. редукт. за увел. на просвета.
4 hrs
  -> Благодаря за компетентното мнение.