KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

trip computer

Bulgarian translation: бордови компютър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trip computer
Bulgarian translation:бордови компютър
Entered by: Comtrans1

14:58 Jan 20, 2003
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automobiles
English term or phrase: trip computer
в автомобил.

въпросът ми е:
"бордови компютър" ли му викат на това по нашенски?
Comtrans1
бордови компютър
Explanation:
А може просто "компютърът на автомобила"
Selected response from:

guernica70
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5бордови компютър
guernica70
3навигационен компютър
Boyan Brezinsky


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
бордови компютър


Explanation:
А може просто "компютърът на автомобила"

guernica70
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
навигационен компютър


Explanation:
Това е по-тясно понятие от "бордови". Просто предположение, не претендирам, че в случая е подходящо.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64