KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

beam front axles

Bulgarian translation: твърд (неподвижен) преден мост при зависимо окачване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beam front axles
Bulgarian translation:твърд (неподвижен) преден мост при зависимо окачване
Entered by: Viviana_bg

08:39 Dec 16, 2010
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: beam front axles
Design, manufacture and customer service of drive front and rear axles and beam front axles and axle components for lorries, coaches, buses and agricultural vehicles.
Viviana_bg
Bulgaria
твърд (неподвижен) преден мост при зависимо окачване
Explanation:
При зависимо окачване на колелата мостът представлява възел с форма на греда, в краищата на която са лагерувани колелата. Върху гредата се поставени уши за закрепването й към окачването на автомобила.
Selected response from:

Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Grading comment
Благодаря :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2твърд (неподвижен) преден мост при зависимо окачване
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
3предни носещи мостове
Andrei Vrabtchev


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
предни носещи мостове


Explanation:
успех!

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
твърд (неподвижен) преден мост при зависимо окачване


Explanation:
При зависимо окачване на колелата мостът представлява възел с форма на греда, в краищата на която са лагерувани колелата. Върху гредата се поставени уши за закрепването й към окачването на автомобила.

Example sentence(s):
  • A beam axle is a suspension system, also called a solid axle, in which one set of wheels is connected laterally by a single beam or shaft.
  • Окачване: Quadra Coil Отпред твърд мост с четири носача, спирални пружини, напречни реактивни щанги и стабилизиращи щанги, амортизиращ кормилен

    Reference: http://www.darsauto.bg/ShowPage.aspx?pageID=333&siteID=4
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Beam_axle
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Благодаря :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover
43 mins
  -> Благодаря!

agree  atche84: Твърд да, но неподвижен абсолютно не (завиващи колела. преместване нагоре-надолу на гредата и т.н.). Обяснението е не само непрофесионално, но и неточно
1 day 14 hrs
  -> Благодаря за подкрепата, имам предвид неподвижен не по отношение на превозното средство, а това, че е монолитен и неговите части не се движат една спрямо друга...