KudoZ home » English to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

b-pillar

Bulgarian translation: стойка (на страничната врата на кола)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:b-pillar
Bulgarian translation:стойка (на страничната врата на кола)
Entered by: Anelia Dobreva

00:20 Oct 21, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: b-pillar
Ето определението:

The roof support between a car's front door window
and rear side window, if there is one.
Anelia Dobreva
стойка
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 55 mins (2004-10-21 04:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

SA Dictionnary

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2004-10-21 04:16:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:SyxCFyK3g2kJ:www.motore...
Selected response from:

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Grading comment
Съжалявам, че реагирам с такова закъснение.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1колона
Boyan Brezinsky
3Греда
Empty Whiskey Glass
3стойка
Iolanta Vlaykova Paneva


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
стойка


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 55 mins (2004-10-21 04:16:18 GMT)
--------------------------------------------------

SA Dictionnary

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 56 mins (2004-10-21 04:16:58 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:SyxCFyK3g2kJ:www.motore...

Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Съжалявам, че реагирам с такова закъснение.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Греда


Explanation:
Мисля, че така се казваше.

Картинка:
http://www.i-m-racing.com/vacafibpa35.html

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
колона


Explanation:
Ами просто колона, съдейки от обяснението. Не схващам защо е това "b-". Ако искаме да сме съвсем точни, евентуално може и "средна колона".
И само за сведение, гредата е хоризонтален носещ елемент, а колоната - вертикален.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RUJA: Означението "b" показва мястото на колоната и се превежда "b-колона"
120 days