KudoZ home » English to Bulgarian » Biology (-tech,-chem,micro-)

balooning

Bulgarian translation: полет (за паяци)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:balooning
Bulgarian translation:полет (за паяци)
Entered by: klyunchev

13:23 Jul 26, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / entomology
English term or phrase: balooning
отнася се за паяка черната вдовица.
Малките като се излюпят плетат някаква паяжина и като с балон отлитат накъдето ги понесе вятърът. This is called balooning.
Antonia Pimpireva
полет (за паяци)
Explanation:
:-)
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря още веднъж
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4полет (за паяци)klyunchev
3Това се нарича "летене с балон"Stefan Savov
1балонингLudwig Chekhovtsov


Discussion entries: 8





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Това се нарича "летене с балон"


Explanation:
този вариант е максимално близо до оригиналния текст. за съжаление, на български няма такава дума, тя може да се преведе само обяснително. Но ти си ги знаеш тия работи :)))

Stefan Savov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

56 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
балонинг


Explanation:
Не съм сигурен, но може би и на български е така, като е на руски:

ВСЕВЕД - Развлечения на Коста дель ...
... Балонинг (Balooning) - полеты на воздушном шаре. Проводятся ранним утром. ...
www.travel.vseved.ru/spain/ costadelsol/costadelsol-entertainment.html

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
полет (за паяци)


Explanation:
:-)

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Благодаря още веднъж