KudoZ home » English to Bulgarian » Botany

red cedar

Bulgarian translation: червен кедър


09:51 Feb 22, 2005
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Science - Botany
English term or phrase: red cedar
red cedar
на латински май е
Juniperus virginiana
slavist
Bulgarian translation:червен кедър
Explanation:
на руски е:

можжевельник виргинский (Juniperus virginiana)

на български мисля, че е:

червено (кедрово) дърво или червен кедър
Selected response from:

TransGlobe
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5червен кедърSvetlozara Hristova
3 +6червен кедър
TransGlobe


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +6
червен кедър


Explanation:
на руски е:

можжевельник виргинский (Juniperus virginiana)

на български мисля, че е:

червено (кедрово) дърво или червен кедър

TransGlobe
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Sahakian
4 mins

agree  etale
56 mins

agree  Antonina Zaitseva
56 mins

agree  Mihail M Mateev: http://www.canr.uconn.edu/plsci/mbrand/j/junvir/junvir1.html
2 hrs

agree  shabda
8 hrs

agree  bozhana
1 day5 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
червен кедър


Explanation:
из описание на парфюм:
Свеж и с изключително мъжки аромат, този парфюм създава естественост и много приятно усещане. Тайната му се крие в умелото съчетане на листа от бръшлян, Бразилска мента, сушен мъх от кашмирово дърво, кипарис и червен кедър. Подчертаният дървесен аромат е подходящ за всеки тип мъж.


    Reference: http://market.dir.bg/xoffer.php?xoffer=2017264100&cat=574&sh...
Svetlozara Hristova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Sahakian
3 mins

agree  Antonina Zaitseva
56 mins

agree  etale
59 mins

neutral  Mihail M Mateev: според мен става дума за дървото ... http://www.canr.uconn.edu/plsci/mbrand/j/junvir/junvir1.html
2 hrs

agree  shabda
8 hrs

agree  bozhana
1 day5 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): TransGlobe, Antonina Zaitseva