KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

put the application through

Bulgarian translation: Попълвай купона ...


14:08 Dec 15, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: put the application through
Става дума за покупка на компютър. Х помолил У да му даде пари за комп. и У казал:
...put the application through - I have very good credit.
andre
Bulgarian translation:Попълвай купона ...
Explanation:
... радвам се на добър кредитен рейтинг [т. е. "не се безспокой за парите -- ще ти го дадат на кредит щом е на мое име"]

Може да се каже и "пращай купона" или "попълвай бланката"

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-15 16:42:02 (GMT)
--------------------------------------------------

"Направо попълвай заявката -- имам долро име, кредитът е в кърпа вързан"
Selected response from:

Peter Skipp
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Попълвай купона ...
Peter Skipp
4ще ти изпълня молбата
Maya.P


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ще ти изпълня молбата


Explanation:
Според мен човекът е казал:
"ще ти изпълня молбата - имам много добър кредит"
to put smth. through = изпълнявам,свършвам, изкарвам на добър край нещо.
application = молба

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Попълвай купона ...


Explanation:
... радвам се на добър кредитен рейтинг [т. е. "не се безспокой за парите -- ще ти го дадат на кредит щом е на мое име"]

Може да се каже и "пращай купона" или "попълвай бланката"

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-15 16:42:02 (GMT)
--------------------------------------------------

"Направо попълвай заявката -- имам долро име, кредитът е в кърпа вързан"

Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P: Тъй май е много по-добре:-))
27 mins

agree  Ludwig Chekhovtsov
30 mins