KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

registered agent

Bulgarian translation: Регистриран представител


08:41 May 22, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial / company law
English term or phrase: registered agent
oshte i registered office
Termini ot ofitsialnata registratsiya na firmite. Kontextat e ot USA document.
Moje li nyakoy da mi predloji max blizak ekvivalent ot balgarski ofitsialen document ili pone populyariziran pretsedent v prevoda na tozi termin.
Dilliana Kouzmanova
Bulgaria
Bulgarian translation:Регистриран представител
Explanation:
Това е регистриран представител на дружество, който се посочва в американски учредителни договори, а също така и в учредителни договори от офшорни зони около Америка, като Панама и разни островчета.

Registered office - на български съществува понятието "седалище и адрес на управление".



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 10:44:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Функцията на регистрираният представител е следната: той (лице или друго дружество) се упълномощава да извършва действия от името на Дружеството, за което се отнася учредителния договор. Дружество може да има колкото си иска регистрирани представители, според районите по света, където дружеството осъществява дейност.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:00:34 (GMT)
--------------------------------------------------

What is a Registered Agent and Why Do You Need One?
Virtually every state requires all corporations and limited liability companies (LLC) to appoint a Registered Agent. Most states require the Registered Agent to be physically located in the state of incorporation or qualification. If you fail to appoint a Registered Agent, then the state will take steps to prevent you from being able to do business in that state.
A Registered Agent is an entity that is responsible for receiving important legal and tax documents for your corporation or LLC, which may include: notice of litigation (service of process), franchise tax forms and annual report notices.
Your Registered Agent address is a matter of public record. Each state wants to make sure that its citizens and businesses have a way to contact you in the event they have a potential claim against you. Without a Registered Agent to receive legal process on your behalf, you could be defaulted for failing to answer the claim in a timely fashion.
A Registered Agent is like car insurance……. you may never need it, but you are required to have it and you\'re glad you do when a problem occurs.

http://www.corporate.com/registered_agent.cfm
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
Blagodarya!
;))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Регистриран представител
Empty Whiskey Glass
4 +2регистриран представителElissaveta Toteva
5registrirano sedalishtegerganakar
4официален представител/представителство
Yuliyana Radoulova
2регистриран представителElissaveta Toteva


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
официален представител/представителство


Explanation:
мисля, че е това:):)

Yuliyana Radoulova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 40

18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
регистриран представител


Explanation:
д.т.н. Кръстьо Владов Илиев регистриран представител по индустриална собственост под № 77
другото е регистрирано седалище, обикновено само седалище


    Reference: http://biz.bia-bg.com/services/int_poa_.htm
Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
регистриран представител


Explanation:
Панамските компании трябва да имат регистриран представител, който трябва да е местен адвокат и адвокатско дружество

registered office = седалище



    offshore.hit.bg/panama.htm
Elissaveta Toteva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lyubka Stambolieva: това важи почти за всички офшорки
1 hr

agree  Andrei Vrabtchev
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Регистриран представител


Explanation:
Това е регистриран представител на дружество, който се посочва в американски учредителни договори, а също така и в учредителни договори от офшорни зони около Америка, като Панама и разни островчета.

Registered office - на български съществува понятието "седалище и адрес на управление".



--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 10:44:23 (GMT)
--------------------------------------------------

Функцията на регистрираният представител е следната: той (лице или друго дружество) се упълномощава да извършва действия от името на Дружеството, за което се отнася учредителния договор. Дружество може да има колкото си иска регистрирани представители, според районите по света, където дружеството осъществява дейност.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 11:00:34 (GMT)
--------------------------------------------------

What is a Registered Agent and Why Do You Need One?
Virtually every state requires all corporations and limited liability companies (LLC) to appoint a Registered Agent. Most states require the Registered Agent to be physically located in the state of incorporation or qualification. If you fail to appoint a Registered Agent, then the state will take steps to prevent you from being able to do business in that state.
A Registered Agent is an entity that is responsible for receiving important legal and tax documents for your corporation or LLC, which may include: notice of litigation (service of process), franchise tax forms and annual report notices.
Your Registered Agent address is a matter of public record. Each state wants to make sure that its citizens and businesses have a way to contact you in the event they have a potential claim against you. Without a Registered Agent to receive legal process on your behalf, you could be defaulted for failing to answer the claim in a timely fashion.
A Registered Agent is like car insurance……. you may never need it, but you are required to have it and you\'re glad you do when a problem occurs.

http://www.corporate.com/registered_agent.cfm

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288
Grading comment
Blagodarya!
;))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: exactly
3 hrs
  -> Благодаря!

agree  Vesselina Georgieva
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
registrirano sedalishte


Explanation:
Spored men ne stava vapros za predstavitelstvo, a za miastoto /adresa/ kadeto e registrirana kompaniata, no vse pak zavisi i ot konteksta.

gerganakar
United Kingdom
PRO pts in pair: 4