KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

Employee Share Purchase Plan

Bulgarian translation: plan za zakupuwane na akcii ot slujiteli


04:19 Oct 5, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Employee Share Purchase Plan
Please refer to the website for all the details on the terms and conditions of the Employee Share Purchase Plan.
Violina Antcheva
Bulgarian translation:plan za zakupuwane na akcii ot slujiteli
Explanation:
Predpolagam che stava vapros za plan, razrabotvan v niakoi chastni kompanii s akcionerno uchastie, za zakupuvane na akcii ot slujitelite, koito da vzemat uchastie v predpriatieto pod formata na akcii, no ne stava vapros za vseizvestnite RMD-ta.
Nadiavam se sam prava
Selected response from:

ivy-gi
Grading comment
Blagodarq za byrzata reakciq :)
Uspeh
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5виж по-долу
Natasha Stoyanova
4 +1plan za zakupuwane na akcii ot slujiteliivy-gi


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plan za zakupuwane na akcii ot slujiteli


Explanation:
Predpolagam che stava vapros za plan, razrabotvan v niakoi chastni kompanii s akcionerno uchastie, za zakupuvane na akcii ot slujitelite, koito da vzemat uchastie v predpriatieto pod formata na akcii, no ne stava vapros za vseizvestnite RMD-ta.
Nadiavam se sam prava

ivy-gi
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Blagodarq za byrzata reakciq :)
Uspeh

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gala Sarbeva
2 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
виж по-долу


Explanation:
Количество акции, определени за закупуване от служителите на компанията.
Обикновено при емитирането на акции, ръководството определя каква част от тях ще бъдат предоставени на служителите за закупуване на преференциални цени.
Справки: личен опит

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276