KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

severance pay

Bulgarian translation: еднократно парично обезщетение на освободените работници и служители


03:45 Oct 18, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: severance pay
Мисля, че е ясно какво е, нужен ми е терминът на български.
Спешно:))))
slavist
Bulgarian translation:еднократно парично обезщетение на освободените работници и служители
Explanation:
Еднократни обезщетения
ПОСТАНОВЛЕНИЕ 141 на МС от 24.07.2000 г за изплащане на еднократно парично обезщетение на освободените работници и служители...
http://btsz.dir.bg/pms141.htm
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5парично обезщетение
Natasha Stoyanova
4еднократно парично обезщетение на освободените работници и служителиLudwig Chekhovtsov
1обезщетение, компенсация при уволнение/при прекъсване на трудов договор
Lyubka Stambolieva


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
обезщетение, компенсация при уволнение/при прекъсване на трудов договор


Explanation:
English-Bulgarian Law Dictionary, 1999

Lyubka Stambolieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 77

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
еднократно парично обезщетение на освободените работници и служители


Explanation:
Еднократни обезщетения
ПОСТАНОВЛЕНИЕ 141 на МС от 24.07.2000 г за изплащане на еднократно парично обезщетение на освободените работници и служители...
http://btsz.dir.bg/pms141.htm



    Reference: http://btsz.dir.bg/pms141.htm
Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
парично обезщетение


Explanation:
Не е задължително да е еднократно, Лингво 7.0 го посочва като еднократно такова само при уволняване от армията.
Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276