KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

· Factoring/invoice discounting

Bulgarian translation: Факторинг/дисконтиране на сметка-фактура


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:·Factoring/invoice discounting
Bulgarian translation:Факторинг/дисконтиране на сметка-фактура
Entered by: Natalie

08:04 Oct 23, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: · Factoring/invoice discounting
sources of finance
Violina Antcheva
Факторинг/дисконтиране на сметка-фактура
Explanation:
1) Мултитран:

Термины по тематике Деловая лексика, содержащие invoice discounting

1. invoice discounting предъявление счета-фактуры клиенту торговой фирмы
2. invoice discounting дисконтирование счёта-фактуры

2)
Глава седма ВНАСЯНЕ НА ДАНЪКА Раздел I Чл 50 1 Данъкът върху ... наемите включително по договори за лизинг франчайзинг и факторинг ...
http://www.minfin.government.bg/wwwBul/NewDocuments/corporat...
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Perfect!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5допълнение
Natasha Stoyanova
4Факторинг/дисконтиране на сметка-фактураLudwig Chekhovtsov


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Факторинг/дисконтиране на сметка-фактура


Explanation:
1) Мултитран:

Термины по тематике Деловая лексика, содержащие invoice discounting

1. invoice discounting предъявление счета-фактуры клиенту торговой фирмы
2. invoice discounting дисконтирование счёта-фактуры

2)
Глава седма ВНАСЯНЕ НА ДАНЪКА Раздел I Чл 50 1 Данъкът върху ... наемите включително по договори за лизинг франчайзинг и факторинг ...
http://www.minfin.government.bg/wwwBul/NewDocuments/corporat...


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 564
Grading comment
Perfect!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
допълнение


Explanation:
Факторинг - финансиране, при което някоя фирма поема отговорността за дълговете на друга. Обикновено клиентът дебитира всичките си продажби на фирмата, срещу което получава незабавното им изплащане но на цена с 2-3% по-ниска. целта е с получените пари да се покрият други дългове.

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276