KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

past record

Bulgarian translation: предишни данни, досие


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:past record
Bulgarian translation:предишни данни, досие
Entered by: Natasha Stoyanova

13:36 Oct 23, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: past record
finance refused because of past record
Violina Antcheva
предишни данни
Explanation:
финансирането е отказано възоснова на предишни данни, или досие, съдържащо факти, характеристики, референции и.т.н.

Справки: лингво 7.0
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5предишни данни
Natasha Stoyanova
5dosie, kriminalno minalobg.Linguist
4данни за минали периодиStoyan Germanov


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
предишни данни


Explanation:
финансирането е отказано възоснова на предишни данни, или досие, съдържащо факти, характеристики, референции и.т.н.

Справки: лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
данни за минали периоди


Explanation:
отказано финансиране въз основа на данните за минали периоди


    Babylon En-Ru
Stoyan Germanov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 106

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dosie, kriminalno minalo


Explanation:
dosie, kriminalno minalo

finansiraneto e otkazano, zashtoto chovekut ima dosie

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49