KudoZ home » English to Bulgarian » Bus/Financial

external finance

Bulgarian translation: външно финансиране


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:external finance
Bulgarian translation:външно финансиране
Entered by: Violina Antcheva

13:54 Oct 23, 2001
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: external finance
range of external finance available to your firm
Violina Antcheva
Външно финансиране
Explanation:
Или източници на външно финансиране. формите са различни: кредит, целево финансиране по проект или програма, или бюджетно.
По време бива краткосрочно - до 1 год., средносрочно - от 1 до 7 год. и дългосрочно.

Справки: вече споменатите
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Tanks:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Външно финансиране
Natasha Stoyanova
4източници на външно финансиране
Maya.P


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
източници на външно финансиране


Explanation:
обхватът от източници на външно финансиране, от които може да се ползва вашата фирма

Maya.P
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 43

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Външно финансиране


Explanation:
Или източници на външно финансиране. формите са различни: кредит, целево финансиране по проект или програма, или бюджетно.
По време бива краткосрочно - до 1 год., средносрочно - от 1 до 7 год. и дългосрочно.

Справки: вече споменатите

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Tanks:)