KudoZ home » English to Bulgarian » Business/Commerce (general)

swap agreement

Bulgarian translation: договор за суап


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:swap agreement
Bulgarian translation:договор за суап
Entered by: Maria Dimitrova

06:45 Jul 10, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: swap agreement
От дружествен договор, клауза определяща значенията на "debt":

Debt means .... any obligation under any interest rate swap agreement.
Maria Dimitrova
Bulgaria
договор за суап
Explanation:
А ако искате предложение за цялата фраза: "договор за суап върху лихвени проценти". Линкът по-долу сочи към пазарно проучване на БНБ, но по принцип можете да срещнете тази терминология също и в сайтовете на търговските банки.
Selected response from:

Zlatka Gospodinova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4(лихвен) суап
Lyudmil
4 +2споразумение за обмен (на активи/пасиви и др.)
Atanas Dakov
4договор за суап
Zlatka Gospodinova


Discussion entries: 7





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
споразумение за обмен (на активи/пасиви и др.)


Explanation:
.

Atanas Dakov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
24 mins
  -> Благодаря!

agree  desi1981
48 mins
  -> Благодаря!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
(лихвен) суап


Explanation:
Така са го превели в годишния доклад на ЕЦБ за 2007 г.

Lyudmil
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  natasha stoyanova
6 mins
  -> Благодаря

agree  Ivanka Dimitrova
1 hr
  -> Благодаря

agree  klyunchev: Суап и суич (switch) са отдавна утвърдени чуждици във финансовата сфера. Учил съм ги в "Икономическия" преди поне 25 г. Трябва да има и споразумение или нещо от сорта. Agreement е доста ангажираща дума и не е за изпускане ИМХО.
3 hrs
  -> Благодаря. Ами, може да го кръстим и споразумение за лихвен суап, но май много-много не се използва така?

agree  Tanya Doneva: договор за лихвен суап
1 day4 hrs
  -> Благодаря

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
договор за суап


Explanation:
А ако искате предложение за цялата фраза: "договор за суап върху лихвени проценти". Линкът по-долу сочи към пазарно проучване на БНБ, но по принцип можете да срещнете тази терминология също и в сайтовете на търговските банки.


    Reference: http://www.bnb.bg/bnb/home.nsf/vPages/FM_Markets_Statistics/...
Zlatka Gospodinova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8