KudoZ home » English to Bulgarian » Business/Commerce (general)

Business in the Community

Bulgarian translation: Business in the Community (Бизнес, ориентиран към общността)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Business in the Community
Bulgarian translation:Business in the Community (Бизнес, ориентиран към общността)
Entered by: Pavel Tsvetkov

10:38 Nov 11, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / награда
English term or phrase: Business in the Community
награда от ?
Business in the Community’s international climate change award
natasha stoyanova
Bulgaria
предложение
Explanation:
1. Да не се превежда или да се транслитерира. Бидейки название на организация, може би няма смисъл от превод.

2. Ако се превежда, предлагам нещо по смисъла на: Бизнес, ориентиран към [потребностите на] общността/обществото / Социално-отговорен бизнес

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-11-11 11:11:18 GMT)
--------------------------------------------------

Това, което не ми харесва в превода в този случай е, че ще бъде трудно, основавайки се на него, да бъде възстановен оргиналът. А щом става дума за организация, чиято страница присъства например в интернет, и следва да може да бъде намирана по название, като че ли ще е най-подходящо да не се превежда в текста, а да има препратка с превод под линия, че става дума за британкса организация, която се занимава... и пр.
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Бизнес в общността
Zhaneta Mladenova
4 +1предложение
Pavel Tsvetkov
4дейност в общността
Svetla Chorbadzhieva


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
business in the community
дейност в общността


Explanation:
:)

Svetla Chorbadzhieva
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря, Светла


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
business in the community
предложение


Explanation:
1. Да не се превежда или да се транслитерира. Бидейки название на организация, може би няма смисъл от превод.

2. Ако се превежда, предлагам нещо по смисъла на: Бизнес, ориентиран към [потребностите на] общността/обществото / Социално-отговорен бизнес

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-11-11 11:11:18 GMT)
--------------------------------------------------

Това, което не ми харесва в превода в този случай е, че ще бъде трудно, основавайки се на него, да бъде възстановен оргиналът. А щом става дума за организация, чиято страница присъства например в интернет, и следва да може да бъде намирана по название, като че ли ще е най-подходящо да не се превежда в текста, а да има препратка с превод под линия, че става дума за британкса организация, която се занимава... и пр.


    Reference: http://www.bitc.org.uk/#story1
Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 19
Notes to answerer
Asker: Благодаря. хареса ми вторият вариант


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  4leavedClover
4 mins
  -> Благодаря!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
business in the community
Бизнес в общността


Explanation:
Business in the Community is a unique movement of member companies committed to mobilising business for good through their CSR agendas.
Business in the Community Northern Ireland is a unique movement of over 240 successful businesses signed up to responsible business practice.



Zhaneta Mladenova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svetla Ignatova
7 mins
  -> Благодаря!

agree  klyunchev: С кавички и в скоби оригинал.
9 hrs
  -> Благодаря!