KudoZ home » English to Bulgarian » Business/Commerce (general)

letter of assurance

Bulgarian translation: уверение за съответствие с изискванията


09:36 Nov 13, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / фирмени документи
English term or phrase: letter of assurance
с което директорите потвърждават ефективността на техните системи за вътрешен финансов и не финансов контрол
natasha stoyanova
Bulgaria
Bulgarian translation:уверение за съответствие с изискванията
Explanation:
Уверение за съответствие с изискванията (гаранция) при предаване по договор, на имущество или други активи.
Selected response from:

Lilia Ignatova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1декларация
Atanas Dakov
4официално писмо - уверение
Zhaneta Mladenova
4 -1уверение за съответствие с изискваниятаLilia Ignatova


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
декларация


Explanation:
.

Atanas Dakov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev: декларация/уверение, с което директорите потвърждават ефективността на техните системи за вътрешен финансов и не финансов контрол
5 mins
  -> Благодаря!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
уверение за съответствие с изискванията


Explanation:
Уверение за съответствие с изискванията (гаранция) при предаване по договор, на имущество или други активи.

Lilia Ignatova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря! и аз натам се насочих. ше изчакам още

Asker: Благодаря много! мисля, че това е най-вярно и най-добре се връзва със случая.

Asker: Letter of interntion


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrei Vrabtchev: that's not it in this context
13 mins
  -> Прощавайте, но Вашият отговор просто перифразира моя.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
официално писмо - уверение


Explanation:
... официално писмо-уверение от ръководството на предприятието, учреждението ...
...Германският гигант преди време дори изпрати официално писмо в уверение на намерението си да...
... получи официално писмо - уверение от изпълнителния директор на ...


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-11-13 15:59:54 GMT)
--------------------------------------------------

letter of confirmation - потвърдително (или ратификационно) писмо
a declaration of intents - декларация на намеренията
manifestation of intent- обявяване на намеренията
докато Letter of assurance прилича повече на Financial Review или Chairmen's Letter to Shareholders, които се пишат от директорите с цел оценка представянето на компанията през изминалата година.

Zhaneta Mladenova
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: имате предвид Letter of confirmation, ... Thanks

Asker: Letter of intents