KudoZ home » English to Bulgarian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

UKPA

Bulgarian translation: United Kingdom Passport Agency


13:25 Sep 7, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: UKPA
Mr XXX, citizen of Great Britain, holder of passport no. XXX, issued by UKPA
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
Bulgarian translation:United Kingdom Passport Agency
Explanation:
http://acronyms.thefreedictionary.com/UKPA

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-09-07 13:34:17 GMT)
--------------------------------------------------

Нужен ли е превод на български или ставаше дума само за абревиатурата?

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2006-09-07 13:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

За всеки случай - Паспортна служба на Великобритания.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-09-07 14:00:51 GMT)
--------------------------------------------------

Срещнах и двете версии, но тази все пак е максимално официална:

http://www.vcourts.org/prisada.htm

Жалко, че по тази линия трябва да стигаме до отговора...
Selected response from:

Cortejo
Grading comment
Благодаря на всички колеги!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4United Kingdom Passport AgencyCortejo
5 +1Паспортна служба на Великобритания
Milena Atanasova


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ukpa
United Kingdom Passport Agency


Explanation:
http://acronyms.thefreedictionary.com/UKPA

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-09-07 13:34:17 GMT)
--------------------------------------------------

Нужен ли е превод на български или ставаше дума само за абревиатурата?

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2006-09-07 13:53:23 GMT)
--------------------------------------------------

За всеки случай - Паспортна служба на Великобритания.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2006-09-07 14:00:51 GMT)
--------------------------------------------------

Срещнах и двете версии, но тази все пак е максимално официална:

http://www.vcourts.org/prisada.htm

Жалко, че по тази линия трябва да стигаме до отговора...

Cortejo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря на всички колеги!
Notes to answerer
Asker: Смятам да го преведа така: Паспортната Служба на Обединеното Кралство


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Trufev: Съгласен съм, но се иска да го преведете на български
13 mins
  -> Благодаря! Ще пусна за всеки случай и превод...

agree  Iolanta Vlaykova Paneva
35 mins
  -> Благодаря!

agree  Milena Atanasova: Паспортна служба на Великобритания
57 mins
  -> Благодаря! Това беше и моята първа версия, но в крайна сметка изборът е на г-жа Карбони.

agree  Stefan Balchev
1 hr
  -> Благодаря!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ukpa
Паспортна служба на Великобритания


Explanation:
United Kingdom Passport Agency

Milena Atanasova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Balchev
2 mins

neutral  klyunchev: Политически коректно (и не само) е да се преведе Обединеното кралство.
37 mins