KudoZ home » English to Bulgarian » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Certificate of Status

Bulgarian translation: уверение за студентско положение


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Certificate of Status
Bulgarian translation:уверение за студентско положение
Entered by: C_Metschkaroff

11:03 Feb 19, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Science - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Certificate of Status
Интересувам се за точния терминологичен еквивалент на български език за Certificate of Status, като става въпрос за документ, издаден от университет в Обединеното Кралство и удостоверяващ, че дадено лице е записано в съответната институция за следване/специализация.
xxxwednesay
уверение за студентско положение
Explanation:
;-)
Selected response from:

C_Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.



Summary of answers provided
4 +4уверение за студентско положение
C_Metschkaroff
4 +3удостоверение за статут/уверение
Svetla Chorbadzhieva


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
certificate of status
удостоверение за статут/уверение


Explanation:
в българските университети е "уверение"
иначе: удостоверение за статут
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2012-02-19 11:30:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bst.dir.bg/germany/germany_2012/news/documents/uv...

Svetla Chorbadzhieva
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Dimitrova: Уверение е документът, издаван от университетите.
49 mins

agree  Boika Koceva
3 hrs

agree  Spark: Мисля, че Уверение е тъкмо еквивалентът на описания английски документ. Безсмислено е да се придържаме сляпо към фразата, в случая търсим еквивалентност на реалии и когато я намерим, използваме съответната дума(фраза) на съответния език.
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
certificate of status
уверение за студентско положение


Explanation:
;-)


    Reference: http://www.swu.bg/information-for/current-students/informati...
C_Metschkaroff
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
4 hrs
  -> 10x!

agree  Ivelina Drakova-Eismann
19 hrs
  -> 10x!

agree  atche84
1 day2 hrs
  -> 10x!

agree  Branimira Vezhdarova
3 days20 hrs
  -> 10x!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): atche84