KudoZ home » English to Bulgarian » Chemistry; Chem Sci/Eng

sintered glass filter

Bulgarian translation: филтър от синтеровано стъкло


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sintered glass filter
Bulgarian translation:филтър от синтеровано стъкло
Entered by: 4leavedClover

21:21 Nov 26, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: sintered glass filter
"Filter the fluid with a sintered glass filter."
4leavedClover
Bulgaria
филтър от синтеровано стъкло
Explanation:
Като че ли "поресто стъкло" се употребява по-често, но смятам, че терминът "синтеровано", който по-скоро сочи процеса (синтероване), отколкото резултата (т.е. - това, че стъклото е 'поресто'), е по-подходящ.
Selected response from:

Nikola Ivanov
Germany
Grading comment
Благодаря на всички!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2филтър от синтеровано стъкло
Nikola Ivanov
5шотов филтърIMTC
5шотов филтърWilly Obretenov
3филтър от поресто стъклоklyunchev


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
филтър от поресто стъкло


Explanation:
Лингво 12.

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-11-26 21:24:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ibid.: sintered glass filter фильтр из пористого стекла.

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 78
Notes to answerer
Asker: Thanx a lot!


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
филтър от синтеровано стъкло


Explanation:
Като че ли "поресто стъкло" се употребява по-често, но смятам, че терминът "синтеровано", който по-скоро сочи процеса (синтероване), отколкото резултата (т.е. - това, че стъклото е 'поресто'), е по-подходящ.

Nikola Ivanov
Germany
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря на всички!
Notes to answerer
Asker: Thanx a lot!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  megi
11 hrs
  -> Thanks! Благодаря!

agree  Velin Radenkov
16 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
шотов филтър


Explanation:
Химически термин

Willy Obretenov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Благодаря!


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
шотов филтър


Explanation:
Химически апарати : лабораторна техника

IMTC
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian