KudoZ home » English to Bulgarian » Computers: Software

an SSL Web Server Certificate

Bulgarian translation: SSL сертификат


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:an SSL Web Server Certificate
Bulgarian translation:SSL сертификат
Entered by: Irena Alexieva

19:31 Mar 10, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: an SSL Web Server Certificate
Our website is authenticated with an SSL Web Server Certificate issued by
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
SSL сертификат
Explanation:
Употребата на 128 битови SSL сертификати се превърна в стандарти за и-комерс уеб сайтовете, както и за всички други които събират конфиденциална, класифицирана или лична информация от посетителите. Употребата на предлаганите сертификат осигурява абсолютна убеденост/сигурност на в идентичноста на страната/фирмата или организацията/ събираща тази информация посредством динамично генериран стикер и ниво на сигурност чрез 128 битов сертификат.

http://digitalcertificates.bg.hostmates.com/
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3SSL сертификатIrena Alexieva
4сертификат за SSL сървър
Vladimir Shapovalov


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
an ssl web server certificate
сертификат за SSL сървър


Explanation:
Тоест сайтът се идентифицира чрез SSL сертификат за сървъри издаден от....

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-10 19:52:45 GMT)
--------------------------------------------------

уеб сървър (разбира се)
--------
ServerSign™ сертификата в комбинация със сървър, базиран на SSL или TLS, гарантира самоличността на публичния сървър и позволява безопасна комуникация с потребителите и деловите партньори. Един сертификат за защитен сървър от GlobalSign струва 195 USD годишно без ДДС.

http://www.bia-bg.com/globalsign.bg/infoserversign.htm

Vladimir Shapovalov
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 6

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
an ssl web server certificate
SSL сертификат


Explanation:
Употребата на 128 битови SSL сертификати се превърна в стандарти за и-комерс уеб сайтовете, както и за всички други които събират конфиденциална, класифицирана или лична информация от посетителите. Употребата на предлаганите сертификат осигурява абсолютна убеденост/сигурност на в идентичноста на страната/фирмата или организацията/ събираща тази информация посредством динамично генериран стикер и ниво на сигурност чрез 128 битов сертификат.

http://digitalcertificates.bg.hostmates.com/

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Shapovalov
20 mins

agree  Empty Whiskey Glass
1 hr

agree  Boyan Brezinsky
16 hrs