KudoZ home » English to Bulgarian » Computers (general)

media performance

Bulgarian translation: възпроизвеждане на мултимедиа / мултимедийни файлове

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:media performance
Bulgarian translation:възпроизвеждане на мултимедиа / мултимедийни файлове
Entered by: Teodora G

13:42 Oct 13, 2013
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: media performance
Our new laptop offers the best media performance.
Teodora G
United Kingdom
възпроизвеждане на мултимедии / мултимедийни файлове
Explanation:
Може и "технически характеристики за възпроизвеждане на...", но става много дълго.
Selected response from:

zenithmaster
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3мултимедийни характеристики
belivi
4 +2възпроизвеждане на мултимедии / мултимедийни файлове
zenithmaster
4мултимедийни възможности
Christo Metschkaroff
4мултимедийно представяне
4leavedClover


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
мултимедийно представяне


Explanation:
Поне така го дава Microsoft:
http://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx

4leavedClover
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 8

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
възпроизвеждане на мултимедии / мултимедийни файлове


Explanation:
Може и "технически характеристики за възпроизвеждане на...", но става много дълго.

zenithmaster
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  belivi: съгласна съм по-скоро с 'мултимедийни характеристики'
2 mins
  -> Пуснете го като отговор. Това звучи най-добре.

agree  Tanya Doneva: "мултимедийно възпроизвеждане"
4 mins
  -> thnx!

neutral  xxxpalilula: Как от медиа стана мултимедиа?
2 hrs
  -> Media много често се превежда като мултимедийни, напр. media player = мултимедиен плеър

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
мултимедийни характеристики


Explanation:
-

belivi
United Kingdom
Native speaker of: Bulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zenithmaster
5 mins
  -> благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
51 mins
  -> благодаря!

neutral  xxxpalilula: Как от медиа стана мултимедиа?
2 hrs
  -> става въпрос за възпроизвеждане на звукови,снимкови и видео файлове и затова 'мулти'

agree  etale
17 hrs
  -> thanks!