KudoZ home » English to Bulgarian » Computers (general)

Time is out

Bulgarian translation: изтичане на времето


08:33 Dec 4, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computers
English term or phrase: Time is out
Means: Operation is cancelled because time is out
svtl
Bulgarian translation:изтичане на времето
Explanation:
I cannot come up with something else...at least now

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-04 08:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

Операцията се отменя поради ....

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2003-12-04 08:50:01 GMT)
--------------------------------------------------

I think you can also say ...поради таймаут

http://www.phys.uni-sofia.bg/~burova/9.htm:
Таймаут на пакетите- всеки IP пакет съдържа поле “време на живот”- TTL (Time to Live), чиято стойност се намалява с 1 всеки път, когато пакетът премине през маршрутизатора. Ако стойността на полето е 0, пакетът се отхвърля, с цел да се предотврати циклично предаване на пакета.
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Вашето време изтече.
Emilia Balke
4изтичане на времето
Vladimir Shapovalov


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
time is out
изтичане на времето


Explanation:
I cannot come up with something else...at least now

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2003-12-04 08:45:47 GMT)
--------------------------------------------------

Операцията се отменя поради ....

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2003-12-04 08:50:01 GMT)
--------------------------------------------------

I think you can also say ...поради таймаут

http://www.phys.uni-sofia.bg/~burova/9.htm:
Таймаут на пакетите- всеки IP пакет съдържа поле “време на живот”- TTL (Time to Live), чиято стойност се намалява с 1 всеки път, когато пакетът премине през маршрутизатора. Ако стойността на полето е 0, пакетът се отхвърля, с цел да се предотврати циклично предаване на пакета.


Vladimir Shapovalov
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 40

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Вашето време изтече.


Explanation:
Трудно ми е да Ви дам точен отговор без контекст, т.е. по какъв начин е използвано в програмата.

Emilia Balke
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish