KudoZ home » English to Bulgarian » Computers: Software

First time lobby

Bulgarian translation: влизане за пръв път във фоайето/лобито


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:First time lobby
Bulgarian translation:влизане за пръв път във фоайето/лобито
Entered by: Andrei Vrabtchev

11:43 Aug 30, 2014
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: First time lobby
lobby като част от уебсайт, влизане за пълви път в lobby-то
Tsvetan Kemanov
Bulgaria
влизане за пръв път във фоайето/лобито
Explanation:
-
Selected response from:

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1фоайе/чакалня за нови участници
Ekaterina Kroumova
5влизане за пръв път във фоайето/лобито
Andrei Vrabtchev


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
first time lobby
влизане за пръв път във фоайето/лобито


Explanation:
-

Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
first time lobby
фоайе/чакалня за нови участници


Explanation:
Аз така го разбирам. Поне при игрите го има, предполагам, че смисълът е подобен.

В игрите това е място, където допускат новите участници, за да не се пречкат на по-обиграните. Там те играят помежду си, разучават правилата и т.н.

Ето пример: http://shotbow.net/forum/threads/68605/

Ekaterina Kroumova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov
3 hrs
  -> Благодаря!