KudoZ home » English to Bulgarian » Construction / Civil Engineering

So there are twice as many blast floors...

Bulgarian translation: yakostta na sgradata


03:26 Nov 16, 2001
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / construction
English term or phrase: So there are twice as many blast floors...
... in the central section in stage two as we have in stage 1 and that totally destroys any stiffness that part of the bilding has.

Освен че stiffness не ми е ясно като термин, не разбирам смисъла на фразата.
Помогнете!
andre
Bulgarian translation:yakostta na sgradata
Explanation:
stiffness e yakostta na sgradata

Znachi vuv vtoria etap imame dva puti poveche blast floors ot purvia etap, koeto napulno 'skapva' kakvato yakost i e ostanala na sgradata...

blast floors tryabva da sa suboreni/zapaleni etaji

purvi i vtori etap sigurno sa dvata udara/sblusuka

s.
Selected response from:

bg.Linguist
Bulgaria
Grading comment
Благодаря, ама и стил имате:))))
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5yakostta na sgradatabg.Linguist
4stiffnessEfrosina Perry
4взривени етажи
Natasha Stoyanova


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
yakostta na sgradata


Explanation:
stiffness e yakostta na sgradata

Znachi vuv vtoria etap imame dva puti poveche blast floors ot purvia etap, koeto napulno 'skapva' kakvato yakost i e ostanala na sgradata...

blast floors tryabva da sa suboreni/zapaleni etaji

purvi i vtori etap sigurno sa dvata udara/sblusuka

s.

bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Благодаря, ама и стил имате:))))

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
взривени етажи


Explanation:
Или етажи, разрушени от взрив/взривна вълна, поради което е нарушена устойчивостта на сградата като конструкция.





Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stiffness


Explanation:
mislia, che tuk tova oznachava cialostta na sgradata.
t.e. v centralnata chast, na vtoria etap ima tochno tolkova vzrivni iadra, kolkoto i na parvia etap, koeto napalno dorazrushava ocelialata/zapazenata chast ot sgradata.

Efrosina Perry
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian